RFC: magaz.hellug.gr update

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Sat Nov 11 19:16:20 EET 2006

When the date was Saturday 11 November 2006 18:43, rouvas at di.uoa.gr wrote:

> Για το Drupal υπάρχει ένα module που κάνει import απλές HTML σελίδες, αν
> και δε νομίζω να είναι τόσο κοπιαστικό να τα κάνει copy/paste κανείς.
> Βέβαια, δεν ξέρω και πόσα είναι τα άρθρα...

Πολλά! Είναι σημαντικό να μπορούν να γίνουν import με αυτοματοποιημένο τρόπο
και να διατηρούν τη δομή τους.

> Μπα, δε νομίζω. Το Drupal στήνεται με το base functionality μέσα σε 5
> λεπτά (περίπου).

Πέρα από το πόσος χρόνος χρειάζεται για να στηθεί, είναι σημαντικό πόσο
συχνά είναι τα updates, πόσο intrusive είναι όπως επίσης και πόσο ασφαλές
είναι... απ΄ όλα αυτά, το λιγότερο σημαντικό είναι το installation time.

> Τέλος, με μια CMS πλατφόρμα είναι εφικτό να "ξεκολλήσει" το magaz από
> απλή παράθεση άρθρων σε περισσότερο ολοκληρωμένη παρουσία, αν και αυτό
> εξαρτάται από τους στόχους σου.

H βασική ιδέα ήταν να μην αλλάξει ο τρόπος που (θα έπρεπε να) λειτουργεί το
magaz, δηλαδή πάλι κάποιος/οι συγκεντρώνουν τα άρθρα και βγάζουν περιοδικά
τεύχη. Έχεις κάποια συγκεκριμένη ιδέα για χαρακτηριστικά του Drupal που θα
βελτίωναν αυτό το μοντέλο;

> Τέλος, τα πλεονεκτήματα που ανέφερα για το drupal ισχύουν και για το
> Joomla καθώς και για οποιοδήποτε άλλο CMS, π.χ. typo3, xoops, e3, κλπ.

Για να είμαστε ακριβείς, "τα πλεονεκτήματα που _δεν_ ανέφερες"... απλά είπες
ότι υπάρχουν.

> ΥΓ: Μια συμβουλή. Κατά την διαδικασία επιλογής μην θαμπωθείς από το
> user-interface του εκάστοτε site που φιλοξενεί το CMS που κοιτάς. Δώσε
> περισσότερο βάρος στη λειτουργικότητα που ζητάς.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, επειδή ακριβώς οι απαιτήσεις σε functionality
είναι σχετικά μικρές, η εμφάνιση είναι πολύ σημαντική...

--
++Michael Iatrou;