RFC: magaz.hellug.gr update

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Sat Nov 11 19:05:23 EET 2006

On 11/11/06, rouvas at di.uoa.gr <rouvas at di.uoa.gr> wrote:

> Για το Drupal υπάρχει ένα module που κάνει import απλές HTML σελίδες, αν
> και δε νομίζω να είναι τόσο κοπιαστικό να τα κάνει copy/paste κανείς.
> Βέβαια, δεν ξέρω και πόσα είναι τα άρθρα...

> Μπα, δε νομίζω. Το Drupal στήνεται με το base functionality μέσα σε 5
> λεπτά (περίπου). Εξ'άλλου νομίζω καλό είναι να αξιοποιηθεί δουλειά που
> έχει ήδη γίνει από άλλους ειδικά για community-driven περιπτώσεις. Επίσης,
> μαζί με το drupal παίρνεις και ένα δωρό άλλα καλούδια, που δεν θέλω να τα
> απαριθμήσω τώρα γιατί μάλλον θ'αρχίσω να τσακώνομαι με το φίλο που
> πρότεινε το Joomla:-)

> [...]

αν θεωρείτε ότι ένα CMS σας πέφτει βαρύ, συνιστώ κάτι σε Wordpress...

πάντως τα πλεονεκτήματα οποιουδήποτε CMS είναι παραπάνω από προφανή ...

έχω στήσει 4 επαγγελματικά sites σε Joomla και έχω μόνο τα καλύτερα να πω...

Το Joomla (όπως και τα άλλα) έχει wysiwyg editor. Επίσης είναι εύκολο
με ένα perl script να μετατραπούν τα άρθρα σε μορφή SQL INSERT για να
μπουν απευθείας στη βάση δεδομένων του CMS...

--
Τριπολιτάκης Ευάγγελος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,
ΜΔΕ, Υποψήφιος Διδάκτορας Πολυτεχνείου Κρήτης

ΒΙΟ.ΠΑ. Χανίων
Κτίριο 2.01
Τηλέφωνο/Fax : 2821089588
Κινητό: 6944848656