"Linux plaintext" partition

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon May 29 14:48:43 EEST 2006

Την 29/5/2006, Θοδωρής Λύτρας <aspirin at myrealbox.com> έγραψε:
> Στις Δευτέρα 29 Μάιος 2006 10:32, ο/η Nick Demou έγραψε:

> ΟΚ, το output της εντολής το στέλνω σε attachment (4ΚΒ είναι, δεν πειράζει
> ελπίζω?). Δυαδικό είναι όμως, δε μου φαίνεται να είναι όπως τα λέει το
> article.

όντως σίγουρα δεν έχουν καμία σχέση. Το φοβόμουν. Πάντως είναι πιθανό
να έχουν στην αρχή κάποια proprietary data αλλά από κάποιο sector
(εκτός κι αν είναι και μετά θα πρέπει να ξεκινά κάποιο τυπικό linux
partition. Αν θημάμε σωστά όλα τα partitions έχουν κάποιες τυπικές
ακολουθίες bytes που περιέχουν. Μπορείς ίσως να ψάξεις με ένα hex
editor για αυτές τις ακολουθίες... μαλλον θα χρειαστείς πολύ χρόνο για
παιχνίδι (και φυσικά κάποιες γνώσεις). May the force be with you

(Να σημειώσω πως αφού είναι linux δηλ. GPL, οφείλουν να δείνουν το
source το οποίο ΙΣΩΣ συνοδευεται από κανα δυο λόγια για το partition -
α! και βέβαια: εκτενές googling προφανώς θα έχεις κάνει - σωστά?)