"Linux plaintext" partition

Pistiolis Konstantinos kpistiolis at hellug.gr
Sat May 27 01:11:05 EEST 2006

> Απ' ότι κατάλαβα διαβάζοντάς το, το type 88 partition διαφέρει από όλα
> τα άλλα
> στο οτι εμπεριέχει το ίδιο ένα partition table, δηλαδή είναι μια δεύτερη
> "δομή" μέσα στην πρώτη.
> Ακόμη κι αν δε γίνεται να προσαρτηθεί απευθείας το /dev/hda3, μήπως
> υπάρχει
> κάποιος τρόπος να διαβάσω το προκύπτον αρχείο σαν να ήταν κανονικό
> filesystem? Νομίζω κάπως γίνεται να προσαρτάς filesystems που βρίσκονται
> σε
> απλά αρχεία. Ή μήπως με εμποδίζει ο τύπος του filesystem αυτού?

Το πρόβλημα δεν είναι πως θα προσαρτήσεις το αρχείο, αλλά αν το mount
υποστηρίζει
το συγκεκριμένο τύπο συστήματος αρχείων.

Αν όμως το partition αυτό περιέχει (εσωτερικά) άλλα partition, τότε είναι
πιθανό να πρέπει
να κάνεις mount τα partition αυτά, κι όχι το (περιέχον) συνολικό
πραγματικό partition.
Αντίστοιχα, δε μπορείς να προσαρτήσεις όλο το /dev/hda αλλά τα /dev/hda1|2
κλπ.
Με κάποιον τρόπο θα πρέπει ν' αντιστοιχήσεις τα υποpartition του σε κάποιο
block device,
και να κάνεις αυτό mount. Εγώ στη θέση σου:
1. Θα έψαχνα στο mount (ίσως με κάποιο patch;;;) ή σχετικά, ώστε να
προσαρτήσω το
partition σε κάποιο ειδικό σύστημα αρχείων που να περιέχει τα device files
που με ενδιαφέρουν.
(κάπως έτσι δε δουλεύει το usbfs;)
2. Θα δοκίμαζα μήπως τα εργαλεία κατάτμησης fdisk, cfdisk μπορούν να
διαβάσουν το
«περιέχον plaintext partition» και να μου δείξουν τι κατατμήσεις έχει
εσωτερικά.

Φιλικά,
Κώστας