"Linux plaintext" partition

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Mon May 29 14:06:29 EEST 2006

Στις Δευτέρα 29 Μάιος 2006 13:40, ο/η Θοδωρής Λύτρας έγραψε:
> Και εννοείται πως με το πλήκτρο Quickplay του φορητού μπουτάρει κανονικά,
> και δουλεύει κανονικά. Αυτό που δε δοκίμασα είναι να δω αν μπουτάρει από το
> grub μου. Θα το δοκιμάσω τώρα.

Nope! Δε μπουτάρει. Δοκίμασα με αυτό το chainloader και μου βγάζει
"Error 13: Invalid or unsupported executable format"

Από τη μια σκέφτομαι οτι σ'αυτό το μυστηριώδες partition κάποια ταρζανιά έχει
κάνει η HP. Από την άλλη όμως, linux είναι. Κάποιος τρόπος σίγουρα θα υπάρχει
να το προσπελάσουμε...

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"