R cran

No No nono.231 at gmail.com
Mon May 29 07:34:41 EEST 2006

Από όσο ξέρω το R εισάγει αριθμητικά δεδομένα. Δεν έχω δουλέψει με MySQL,
αλλά σε ότι άλλο έχω εισάγει έχω δώσει όνομα μεταβλητής πχ abc και έκανα abc
<- read.csv(data). Έτσι παίρνω τον πίνακα abc με τις μρτεβλητές του. Έτσι τα
δεδομένα δεν είναι στην προσωρινή μνήμη και μπορώ να δω τι έχω. Δοκίμασε το,
ίσως βρεις άκρη.

Επίσης κάπου έλεγε ότι το R  δυσκολεύεται με μεγάλα ποσα data, και καλό
είναι να τα ομαδοποιήσεις με κάποιο άλλο πρόγραμμα. Πιθανόν για αυτό να τα
παίζει ο υπολογιστής.

Ελπίζω να βοήθησα.