R cran

Dimitris Mexis m65 at vivodinet.gr
Mon May 29 02:10:10 EEST 2006

On Sun, 28 May 2006 22:51:23 +0000, Nikos Apostolakis wrote:

> On Mon, May 29, 2006 at 01:04:54AM +0300, thus spake Dimitris Mexis:
>>

> Sorry I couldn't help.
>
> An 8eleis na 3anadokimasseis kapoia stigmh pantws auto pou eipe
> o/h No einai swsto.  Prospaa8hse na deis ti ginetai me sql module
> ths R.
>
> Take care,
> Nikos

Ma akrivos me to RMysql travo ta dedomena, kano fetch kai sto a pou
sximatizete stin mnimi , prospatho na pexo me tin for....
gia kathe pelati
	gia kathe imerominia ( tou pelati )
		fere arithmous timologion

dokimasa na valo a[,x] se ola ta orismata h/kai diaforous allous
sindiasmous, alla me ebaze se trelles loupes...
otan to kana xoris ta dedomena apla me dio diaforetikes metavlites na
metrane i,z katalava oti den kani kapoia adistoixia...Diladi. Ego perimena
apti stigmi pou zitao mia metavliti tou pinaka aftou, na bori na elegxei
tis sxeseis(!) -vlakeia mou?- skeftika oti afou groupara ta dedomena
katarxin os mia stili p.x. imerominia, den katalavenei oti i mia stili
ehei kapoia sxesi sigekrimeni me kapoia alli...opote opos to piasa ( pali
leo vlakeia mou pithanon pou nomiza oti to R ehei kai AI :-), prepei na
prostheso kai tin if........OLE!
Tha sinehiso tin prospathia, giati exo skasi kai thelo tis sinartiseis tou
R...

Oso gia to an voithises i oxi, itan poli entharintiko oti milisa me
kapoion pou esto to xeri kai to megisto, na to exei xrisimipooisei kai na
einai kai Greek :-) kai safos mou dixes kai kati pou den ixera...opote se
efharisto.
(Siginithika pou grafo etsi alla ego to bourdelo, simera avrio tha to
spaso!)