παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Chameleon cham_gss at hotmail.com
Sun May 28 21:26:55 EEST 2006

> Ας μιλήσουμε τώρα για Slackware που μολις πριν λίγο δοκίμασα:
> Πάω να μπω στη σελίδα του OpenOffice, τίποτα!
> Πάω να κάνω ping στο φορητό μου, τίποτα!
> Αφού το έτρεξα και είδα οτι ο πυρήνας δεν αναγνώριζε την κάρτα δικτύου
> (lol), αποφάσισα να κάνω compile τον πυρήνα με υποστήριξη της καρτας
> δικτύου.

Ζητώ συγνώμη που χλεύασα το slackware.
Αναγνώριζε κανονικά την κάρτα δικτύου.
Ποιός ξέρει τι μλκια είχα κάνει και δεν γίνονταν ping.

Πρώτη φορά που μπήκα internet από linux! (28 Μαΐου 2006!)

Μένει να βάλω ελληνικά και να μεταφέρω το address book, τα newsgroups,
τα bookmarks και γενικά όλα τα settings του firefox και thunderbird στο
linux. (για αρχή)

Ελπίζω να χρησιμοποιούν τα ίδια αρχεία και στα δύο λειτουργικά (Windows
και linux)