παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Sat May 27 03:17:37 EEST 2006

Chameleon wrote:

> Εγώ μπορώ πολύ άνετα. Και δεν χρειάστηκα ποτέ manual. Δεν γεννήθηκα
> γνώστης ούτε μου έδειξε ποτέ κανένας.
> Και στον τωρινό μου υπολογιστή, βρίσκει όλες τις συσκευές μπάμ και
> ειδικά τις κρίσιμες (Κάρτα δικτύου, modem)

Οκ. Και τώρα δοκίμασε και σε κανα υπολογιστή με κανα περίεργο hardware και κανα
κουλό driver και το μπάμ δεν θα είναι επειδή βρίκε την συσκευή αλλά επειδή έσπασες
από τα νεύρα σου μόλις το μηχάνημα μετά απο 10 ώρες προσπαθειών,20 μπλέ οθόνες και
ένα σερί άλλων ωραίων πραγμάτων. Το οτι σου εχει κάτσει 3-4 φορές δεν σημαίνει οτι
θα σου κάθεται πάντα.

Α και κρίσιμες συσκευές είναι οι δίσκοι, η κάρτα γραφικών (που πάω στοίχημα ότι
δεν στην βρίσκει ακριβώς αλλά ως καμία SVGA με 800χ600 ή αντε 1024χ768 ανάλυση και
πρέπει να βάλεις drivers,και μην ακούσω αηδίες ότι προφανώς γιατι που στο καλό να
το ξέρει αυτό ο απλός χρήστης-παρεπιπτόντως δεν μας είπες... αυτήν στην βρήκε;
Γιατι αν μη τι άλλο το ubuntu έχει binary drivers τόσο για την ΑΤΙ όσο και την
nvidia και σε αντίθεση με τα windows τις βρίσκει τέλεια αμέσως) και όχι η κάρτα
δικτύου και το modem γιατι απλά το μηχάνημα λειτουργεί και χωρίς αυτές. Μπορεί να
μην είναι σε εσένα χρήσιμο αλλά λειτουργεί. Ετσι ορίζονται τα κρίσιμα devices και
όχι κατά πως εσένα βολεύει.

> Ας μιλήσουμε τώρα για Slackware που μολις πριν λίγο δοκίμασα:
> Αφού ξεστραβώθηκα λίγο, και είδα τι εφαρμογές υπάρχουν (ελληνικά δεν
> κατάφερα ακόμα να βάλω αλλά προς το παρόν δεν πειράζει) είπα: Είναι ώρα
> να μάθουμε να εγκαθιστούμε προγράμματα από το Internet.
> Πρώτη υποψηφιότητα το OpenOffice.
> Πάω να μπω στη σελίδα του OpenOffice, τίποτα!
> Πάω να κάνω ping στο φορητό μου, τίποτα!
> Βρε αμάν, τι να φταίει, έψαξα ένα σωρό conf αρχεία, τίποτα! (σιγά μην
> είχε γραφικό περιβάλλον για να αλλάξεις IP)
> Τελικά αφού είδα οτι όλα ήταν εντάξει, ρωτάω ένα φίλο μου και μου λέει
> [...]

να θεωρήσω οτι ο ανθρωπος σου είπε eth0 και εσύ προφανώς παράκουσες;
> Αφού το έτρεξα και είδα οτι ο πυρήνας δεν αναγνώριζε την κάρτα δικτύου
> (lol), αποφάσισα να κάνω compile τον πυρήνα με υποστήριξη της καρτας
> δικτύου.

κανα modprobe δοκίμασες πριν αρχίσεις τα compiles; οχι τπτ άλλο ο Patrick ότι
drivers υπάρχουν στο vanilla release τα κάνει compile. Οπότε μάλλον τσάμπα άρχισες
τα compiles. (εκτός εάν έκανα αρκετά μεγαλύτερο version compile,η βρήκες και
φόρεσες το κατάλληλο patch). Αλλά φοβάμαι ότι τίποτα από αυτά δεν έκανες.

> Εντάξει, δεν το συζητάμε οτι έφαγα kernel panic.

Ε λογικό. ολοι το παθαίνουν την πρώτη φορά

> [...]
> στο slackware θα ήταν 0,05% στο kubuntu 5% και στο OpenSUSE 0% (θα
> κράσαρε ο grub)
>
> Μιλάμε πάντα για εγκατάσταση που δουλεύουν ΟΛΑ και ΣΩΣΤΑ.
>
> Στο kubuntu δεν θα μπορούσε να έχει σωστά ελληνικά στο πληκτρολόγιο (αν
> δεν άλλαζε κάποιες γραμμές σε κάποια αρχεία από ελληνικά σε αγγλικα)
>
> Στο slackware δεν θα είχε (χωρίς mount) usb flush, την κάρτα δικτύου
> μου, μμ... (τέλως πάντων! Στο slackware δεν θα είχε πολλά! - Καταρχάς
> εμένα αναγνωρίζει (αναγνώριζε) μόνο το 1ο από τα 2 DVD και φυσικά κανένα

Εμένα πάλι γιατι αναγνωρίζει και τα 3 drives, τα 2 recorders αμέσως χωρίς να κάνω
τίποτα, κάνει mount το kde μόνο του τα usb-flash και προφανώς την κάρτα δικτύου;
Μην απαντήσεις την ξέρω την απάντηση.

> Το οτι με λεει ηλίθιο σημαίνει οτι δεν έχει να πει κάτι καλύτερο.
> Σημαίνει οτι τσαντίστηκε επειδή ξέρει οτι έχω δίκιο.

Σκέφτηκες οτι ίσως και απλά να απηύδησε μαζί σου; Γιατι για να τελειώνουμε και μία
και καλή "Οι υπολογιστές δεν είναι για όλους", θέλουν ένα IQ>90. Τυγχάνει να το
έχει το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της Γης. Εσύ τυγχάνει να μην είσαι μέσα σε
αυτό το μέρος. Η ζωή είναι κακή μαζί σου, βάλε τα κλάμματα,γκρίνιαξε,σπάστα σε
όλους και μετά λέγε πως έχεις και δίκιο επειδή βλάκα σε ανεβάζουν,ηλίθιο σε
κατεβάζουν. Μετά βρες τον ευρωβουλευτή σου και πες πως δεν φροντίζουν για τους
πνευματικά καθυστερημένους σε αυτόν τον πλανήτη, σπάστα και εκείνου, και συνέχισε
αυτή την διαδικασία μέχρι να βρεθεί εκείνος που θα σου σπάσει το κεφάλι για να σου
βάλει λίγο μυαλό μέσα. Μέχρι εκείνο το ευτυχές γεγονός θα μας κάνεις την χάρη να
μην μας ξαναενοχλήσεις; (Σου προτείνω να πας να ενοχλήσεις κανένα φουσκωτό ώστε να
επιταχύνεις την έλευση του παραπάνω γεγονότος).

Τέλος πάντων τον skia τι τον έχεις; Φίλο,αδελφό ή απλά alter ego ;

Υ.Γ. Θα σου πρότεινα αφού τα projects στα οποία αναφέρεσαι είναι opensource να
έγραφες καμιά αράδα κώδικα για να διορθώσεις κανένα από τα προβλήματα που όντως
υπάρχουν και σωστά τα επισημαίνεις αλλά:

1. Δεν θα δεχτούν την βοήθεια σου (έχουν κάποια standards οι άνθρωποι)
2. Με φοβίζει απίστευτα το ενδεχόμενα να ενσωματωθεί κώδικας σου(εάν όντως γράφεις
κώδικα) σε αυτά τα projects, απίστευτα πολύ.