"Linux plaintext" partition

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat May 27 01:34:57 EEST 2006

On 2006-05-27 01:11, Pistiolis Konstantinos <kpistiolis at hellug.gr> wrote:

> Το πρόβλημα δεν είναι πως θα προσαρτήσεις το αρχείο, αλλά αν το mount
> υποστηρίζει το συγκεκριμένο τύπο συστήματος αρχείων.
>
> Αν όμως το partition αυτό περιέχει (εσωτερικά) άλλα partition, τότε
> είναι πιθανό να πρέπει να κάνεις mount τα partition αυτά, κι όχι το
> (περιέχον) συνολικό πραγματικό partition.

Παίζεις με νουμεράκια και το πρωτόγονο interface του loopback mount.
Εναλλακτικά, βάζεις κανένα "obsolete λειτουργικό", που τα έχει λύσει
αυτά τα προβλήματα εδώ και κάτι χρόνια:

    $ dd if=/dev/zero of=image.bin bs=1m count=32
    32+0 records in
    32+0 records out

    $ sudo fdisk -BI image.bin
    fdisk: device image.bin is not character special
    ******* Working on device image.bin *******
    fdisk: invalid fdisk partition table found
    fdisk: Geom not found

    $ sudo mdconfig -a -t vnode -f image.bin -u 10

    $ ls -l /dev/md10*
    crw-r-----  1 root  operator  -   0, 111 May 26 19:12 /dev/md10
    crw-r-----  1 root  operator  -   0, 112 May 26 19:12 /dev/md10s1

    $ sudo bsdlabel -w -B /dev/md10s1

    $ ls -l /dev/md10*
    crw-r-----  1 root  operator  -   0, 111 May 26 19:12 /dev/md10
    crw-r-----  1 root  operator  -   0, 112 May 27 01:28 /dev/md10s1
    crw-r-----  1 root  operator  -   0, 113 May 26 19:12 /dev/md10s1a
    crw-r-----  1 root  operator  -   0, 114 May 26 19:12 /dev/md10s1c

Τα "έξυπνα" λειτουργικά συστήματα μπορούν να κάνουν auto-detect τα
partitions από ένα image file και δημιουργούν δυναμικά τα κατάλληλα
device nodes για ότι ανακαλύπτουν.