Πολυτονικό στο KDE ( ήταν Πολυτονικά στο =?utf-8?b?IM+AzrvOt866z4TPgc6/zrvPjM6zzrnOvw==?=)

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Thu May 11 13:40:10 EEST 2006

Στις Τετάρτη 10 Μάιος 2006 23:16, ο/η Spiros Georgaras έγραψε:
> Μπορείς να δοκιμάσεις αυτό;
> Είναι μία γραμμή και θα αντικαταστήσει την προηγούμενη εντολή
> Σε εμένα δουλεύει...
>
> setxkbmap -print | grep 'xkb_symbols .*[elgr].extended' && setxkbmap us,gr
> -variant ,polytonic && kdialog --passivepopup 'Πολυτονικό πληκτρολόγιο
> ενεργό' 1 && exit; setxkbmap us,gr -variant ,extended; kdialog
> --passivepopup 'Μονοτονικό πληκτρολόγιο ενεργό' 1

Δυστυχώς αυτό δε δουλεύει καθόλου... Έχω SuSE10. Σίγουρα είναι σωστά αυτό το
grep? Δε μοιάζει ακριβώς με αυτό που βλέπω από το setxkbmap -print.
Μήπως ξέρεις και πως μπορώ να το κάνω να ξαναδιαβάσει το /etc/X11/Xmodmap για
να μου δουλεύουν και τα multimedia keys?