Linus comments on kernel "overhaul"

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Wed May 10 13:27:38 EEST 2006

Nick Demou wrote:
> [...]
> media ψάχνουν πάντα για θέματα με πιασάδικο τίτλο και ο κόσμος
> λατρέυει να ακούει ιστορίες με ιντριγκες διαφωνίες και επερχόμενες
> καταστροφές.
>
> Το κακό με το ότι η ανάπτυξη του linux γίνεται δημόσια είναι ότι όλοι
> νομίζουν ότι μπορούν να την καταλάβουν και να τη σχολιάσουν.
>
> Σκέψου να βάζαν δημοσιογράφους και blogers σε σε ένα ιατρικό συμβούλιο
> που ασχολείτε με τα εγκεφαλικά τα οποία είναι πάραπλευρα αποτέλεσμα
> τις Ιανοπαρλαλυτικής Σχιζοπάθιας του Ανω Δεντρικού Λοβού. Τι πιστέυεις
> ότι θα καταλάβαιναν και πως πιστέυεις ότι θα το μετέφεραν ότι κι αν

Βέβαια κι ο Casper είναι blogger, ο charon είναι blogger, ο Spinellis
είναι.. και πολλοί άλλοι από εμάς  εδώ στην LGU είναι bloggers. Εδώ
μέχρι και ο ricudis άνοιξε blog για να μας δείξει πόσο αντιφατική είναι
η φύση του ανθρώπου! Εννοείς πως είμαστε ΟΛΟΙ άσχετοι?

> Γι' αυτό μην δίνεις μεγάλο βάρος σε τέτοια άρθρα.

Και σε πια άρθρα να δώσει σημασία? Μην τα ισοπεδώνομαι όλα, υπάρχουν κι
αξιόπιστες πηγές πληροφόρησης και μια από αυτές μπορεί να είναι κι ένα
blog, μπορεί να είναι κι ένα Journal. Αν για να διαβάσεις οικονομικό
περιοδικό πρέπει να έχεις κάνει Phd στο MIT ή για να διαβάσεις το RAM 1
άρθρο για Linux πρέπει να έχεις τελειώσει CS στο Berkeley τότε καλύτερα
να σταματήσουμε να μιλάμε..

ps. Δεν διαβάζω άρθρα από το linux.com αλλά εδώ λέει ότι "αυτά είπε ο
linus" δεν τα σκέφτηκε ο Joe