Linus comments on kernel "overhaul"

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed May 10 10:41:28 EEST 2006

Την 9/5/2006, Θοδωρής Λύτρας <aspirin at myrealbox.com> έγραψε:
> Θα μπορούσα να έχω την άποψη και τα σχόλιά σας για το τι ακριβώς συμβαίνει?
>
> http://www.linux.com/article.pl?sid=06/05/08/1439236

οι τεχνικοί οι άμεσα εμπλεκόμενοι με την ανάπτυξη του linux,
τοποθετούνται σχετικά με το αν πρέπει να δώσουν λίγο περισότερο βάρος
στο debuging ή στην προσθήκη νέων λειτουργιών. Αυτό είναι όλο και δεν
θα πρεπε να απασχολεί και πολύ κόσμο κατά τη γνώμη μου... αλλά τα
media ψάχνουν πάντα για θέματα με πιασάδικο τίτλο και ο κόσμος
λατρέυει να ακούει ιστορίες με ιντριγκες διαφωνίες και επερχόμενες
καταστροφές.

Το κακό με το ότι η ανάπτυξη του linux γίνεται δημόσια είναι ότι όλοι
νομίζουν ότι μπορούν να την καταλάβουν και να τη σχολιάσουν.

Σκέψου να βάζαν δημοσιογράφους και blogers σε σε ένα ιατρικό συμβούλιο
που ασχολείτε με τα εγκεφαλικά τα οποία είναι πάραπλευρα αποτέλεσμα
τις Ιανοπαρλαλυτικής Σχιζοπάθιας του Ανω Δεντρικού Λοβού. Τι πιστέυεις
ότι θα καταλάβαιναν και πως πιστέυεις ότι θα το μετέφεραν ότι κι αν
ήταν αυτό που κατά

Γι' αυτό μην δίνεις μεγάλο βάρος σε τέτοια άρθρα.