Linus comments on kernel "overhaul"

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Wed May 10 13:13:49 EEST 2006

DJ Art wrote:
[..]
> Άμα δε σου δουλεύει κάτι πολύ στοιχειώδες στο hardware, ενώ θα έπρεπε,
> άντε να σε δώ να προσπαθείς να συνεννοηθείς με kernel developer για bug
> reporting, fixing, κλπ κλπ.
Ναι μα δεν έχεις άδικο. Και πάρα πολλά applications για GNU/Linux που
υπάρχουν μόνο σε command line θα ήταν εκπληκτικό να τα έχουμε με
εικονίδια και double click στο desktop αλλά όπως είπες είναι θέμα
developer κυρίως, σου λέει "την δουλειά μου την κάνει, εσύ τρέχα στα
..." ή στην καλύτερη περίπτωση "Ρε φίλε εγώ δεν έχω τέτοιο mouse, η
εταιρία δεν ενδιαφέρεται για linux support, πάρε μου ένα και ίσως κάτσω
να γράψω drivers".
Είναι έτσι, κι έτσι ΘΑ ΠΡΕΠΕ να είναι.
Μα δεν πληρώνεται κάποιος γι αυτό.. είναι ανόητο να έχουμε τέτοιες
απαιτήσεις...
Το βρίσκω εκνευριστικό κάποιος[1] να κάνει petition για να "στηρίξουν"
οικονομικά το Open Source, Freeware project του, το οποίο ξεκίνησε
κάποτε σαν hobby και γνώρισε επιτυχία να θέλει με το ζόρι να το κάνει
χρηματοδοτούμενο project η αλλιώς να το κλείσει και να λέει ότι παράτησε
όλες τις δουλειές του.. για να ασχοληθεί με αυτό.
Βάση της ίδιας λογικής, καλα έκανε κ ο Robbins και μόλις του ήρθε η
πείνα πήγε στην MS.
Νομίζω πως τα Open Source Projects πρέπει να παραμένουν όσο πιο open
γίνεται ακόμη κι από χρηματοδότες.

[1] π.χ. Spender στο Gresecurity project