Linus comments on kernel "overhaul"

DJ Art djart at linux.gr
Wed May 10 11:31:26 EEST 2006

On Wednesday 10 May 2006 10:35, Nick Demou wrote:

> Η ανάπτυξη του Linux ήταν πάντα χαοτική but it worked. Τώρα σχετικά

Όχι. Η ανάπτυξη του Linux δεν είναι τόσο χαοτική όσο θέλεις να νομίζεις.
Εκεί είναι το key point. Αν ήταν όντως εντελώς χαοτική θα πήγαινα πάσο,
αλλά υποτίθεται πως υπάρχει ιεραρχία, chain of command και ... όλως
τυχαίως ο δημιουργός του πυρήνα είναι ακόμα στη θέση του.

> με την τυπική αρχαία παρανόηση "το linux αναπτύσετε από μια ομάδα
> teenages που γουστάρουν να παίζουν με κώδικα" που επαναλαμβάνεις...

Μη μου βάζεις λόγια στο στόμα. Δεν ανέφερα πουθενά τη λέξη teenagers.

> αναρωτιέτε κανείς πως τους έκατσε σε αυτούς τους άσχετους και τους
> εμπιστευετε η oracle, ibm, hp, sun και όλος σχεδόνο ο πλανήτης για να
> έχει internet και o μισός πλανήτης για να τρέχει mission critical
> databases, highly loaded file, printing, web, email, proxy, you name
> it servers δεν μπορώ να το καταλάβω ... προφανώς τρελή κολοφαρδία...

Δε μίλησα πουθενά για mission critical και servers. Μίλησα εμμέσως αλλά
αρκετά σαφώς για DESKTOP.

ΟΚ, τα έχουμε τα critical databases, παίζουν και τα καμαρώνουμε.
Τώρα μπορεί να δουλέψει και το καταραμένο το mouse ?

> α! ναι και να αναφέρουμε ότι η Microsoft τους κατονομάζει επίσημα ως
> τον μοναδικό δύσκολο αντίπαλο της στο χώρο των servers (και όλοι οι
> άλλοι τον μοναδικό ουσιαστικό αντίπαλο της στο χώρο των desktops).
> Και όλα αυτά μια χούφτα κολώπαιδα ... Total μπουρδες οι δυο λέξεις
> που περιγράφουν αυτή την παρανόηση

Κοίτα, κι εγώ μαζί σου είμαι, κανένα πρόβλημα. Και όταν θα αγοράσω
καινούριο hardware ξέρω πλέον τί πρέπει να κάνω (τεμενάδες κυρίως).

Όμως κάποια πράγματα πρέπει να βελτιωθούν ως προς την ποιότητα της
υπηρεσίας που παρέχουν. Αυτό είναι όλο. Και μερικές φορές είναι και
λίγο θέμα attitude των developers (στην Ελλάδα το λέμε αμανέ ή τουπέ).

Άμα δε σου δουλεύει κάτι πολύ στοιχειώδες στο hardware, ενώ θα έπρεπε,
άντε να σε δώ να προσπαθείς να συνεννοηθείς με kernel developer για bug
reporting, fixing, κλπ κλπ.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?