Linus comments on kernel "overhaul"

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed May 10 13:37:59 EEST 2006

On Wednesday 10 May 2006 13:13, Panagiotis Atmatzidis wrote:
> Νομίζω πως τα Open Source Projects πρέπει να παραμένουν όσο πιο open
> γίνεται ακόμη κι από χρηματοδότες.

Έτσι όμως δεν θα πάει και τόσο μπροστά. Απλώς θα μείνει ένα αρκετά low
level πράμα (που θα μπορούν να το χειρίζονται μόνο λίγα φρικιά) και το
οποίο θα τυχαίνει να έχει καλύτερη απόδοση όταν θα θέλουμε να τρέξουμε
τον apache πάνω του[1].

Και έχω την άισθηση πως ξεφύγαμε από αυτό το στάδιο. Άραγε σε ποιό
στάδιο είμαστε ? Ειδικά όταν βλέπεις τη Novell να θέλει να αναπτύξει
πράγματα σαν το XGL, άραγε τί να έχει στο μυαλό της .....

[1] Εγώ γκρινιάζω υποθέτωντας πως ξεφύγαμε από αυτό. Αν όχι, αν βγεί
αύριο κάποιος και πεί ότι το Linux παραμένει ένα highly advanced
εγχείρημα με target group απλά μερικούς φρίκουλες, εγώ κανένα πρόβλημα,
έτσι κι αλλιώς Slackware θέλω να τρέχω ....

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)