παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon May 8 11:50:40 EEST 2006

On 2006-05-08 01:27, Chameleon <cham_gss at hotmail.com> wrote:

> Α! ναι! πείτε τους και για τα fonts! Οτι δηλαδή πρέπει να κάνουν cp τα
> fonts των Windows ούτε κι εγώ δεν ξέρω σε ποιό path του linux.

Συγνώμη αλλά "λες μαλακίες".  Ολες οι σοβαρές διανομές του Linux έχουν
πακέτα με Ελληνικά fonts.  Σε ορισμένα λειτουργικά έχει ακόμα και ειδικό
τμήμα στο "Handbook"[1] τους για το πως ακριβώς μπορείς στήνοντας πλήρως
υποστηριζόμενα πακέτα του συστήματος να προσθέσεις γραμματοσειρές.
Καμία σχέση με το ούτε-κι-εγώ-ξέρω-σε-ποιο-path FUD[2] που διαδίδεις
παραπάνω.

[1] http://www.freebsd.org/doc/handbook/x-fonts.html
[2] http://en.wikipedia.org/wiki/FUD

> Ουάου! Σίγουρα δεν θα εκτοξευτεί βαλιστικός πύραυλος αμα το κάνω;!
> (μιλάει ο αρχάριος χρήστης μέσα μου)

Η ειρωνεία δεν είναι ο καλύτερος τρόπος να απαντάς στο σχόλιο που
έστειλε κάποιος για να σου δείξει *ΑΚΡΙΒΩΣ* πώς θα δεις το NTFS
partition σου σωστά.  Το /etc/fstab (ή /etc/vfstab) είναι ο standard
τρόπος για προσάρτηση ενός συστήματος αρχείου σε πολλά UNIX.  Αντί να
κοροϊδεύεις αυτόν που σου απαντάει θα μπορούσες να διαβάσεις το manpage
του fstab:

        $ man 5 fstab

> Όχι γιατί το Slackware εγκαταστάθηκε κανονικότατα ενώ το OpenSUSE ΑΠΕΤΥΧΕ.

Αρα έχει πρόβλημα το OpenSUSE.  Βάλε Slackware :P

> Όχι δεν κόλλησα κανένα επειδή δεν συνδέθηκα ακόμα επιτυχώς στο Internet...

Πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να κολλήσεις "ιό" σε Linux.  Μη σου πώ
ότι θα χρειαστεί να τον γράψεις ο ίδιος.

> Καλά, τι σαβούρα τα φόρτωσες τα Windows!  Εγώ τα έχω ένα χρόνο,
> ενώ το Linux το έχω 3 εβδομάδες!

Εγώ πάλι έστησα Windows σε ένα μηχάνημα που χρησιμοποιούσε άλλο
άτομο, και το είδα σε ένα μήνα να αυτοδιαλύεται, χωρίς καν να
έχει μπει ο άλλος ποτέ ως "administrator".

Ο καθένας μιλάει (ή `γράφει', αν προτιμάς) ανάλογα με τι έχουν
δει τα δικά του μάτια, τελικά...