παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Mon May 8 02:35:43 EEST 2006

Στις Κυριακή 07 Μάιος 2006 22:09, ο/η Chameleon έγραψε:
> Να τους πείτε επίσης οτι μπορούν να τρέχουν και εφαρμογές Windows από
> Linux, αλλά μόνο στην περίπτωση που το Wine έχει εγκατασταθεί σωστά,
> κάτι που συνήθως αποφεύγεται να γίνεται στο Kubuntu, το οποίο προτιμά να
> μου πετάει ένα υπέροχο μύνημα λάθους (στην εγκατάσταση) το οποίο μιλάει
> για ένα μεγαλειώδες CRC πρόβλημα. Μην πω καμια κουβέντα σε αυτούς που
> μιλήσουν για χαλασμένο DVD ή image τώρα...

Αν άνοιγες λίγο το μυαλό σου στην πιθανότητα να έχεις χαλασμένο δίσκο?
Μπα, αφού εσύ τα ξέρεις όλα, δε μπορεί να μη το σκέφτηκες. Και βεβαίως
απαξιείς να μας πεις ποιό ήταν αυτό το μήνυμα (μύνημα, όπως λες και συ)
λάθους.

Στις Δευτέρα 08 Μάιος 2006 00:55, ο/η Chameleon έγραψε:
> απάντησέ μου σε μια ερώτηση ακόμα:
>
> Ποιό είναι πιο βαρύ;
> Τα WindowsXP με απενεργοποιημένα όλα τα effects ή το KDE με
> απενεργοποιημένα όλα τα effects;
> Προφανώς το KDE.

Δηλαδή εσύ κάθησες και απενεργοποίησες όλα τα εφέ των WinXP και του KDE και με
επιστημονικό (δηλ. αναπαραγώγιμο) τρόπο σύγκρινες το "βάρος" τους
(σε...κιλά)? Εκτός κι αν ότι κουβέντα πετάς στον αέρα είναι νόμος της φύσεως.

Στις Κυριακή 07 Μάιος 2006 22:09, ο/η Chameleon έγραψε:
> Η παρουσίαση θα πρέπει να αναφέρεται σε πολλά, όπως:
[snip, snip, snip...]

Enough is enough.

Ένα από τα ακόλουθα μπορεί να συμβαίνει με εσένα:

[1] Έχεις IQ ραδικιού, και δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις απλά ζητήματα με το
linux, όταν οι υπόλοιποι δεν έχουμε κανένα πρόβλημα και χρησιμοποιούμε το
linux απροβλημάτιστα στα PC μας, απολαμβάνοντας και τα πλεονεκτήματά του.
Στην περίπτωση αυτή, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.

[2] Έχεις ανάγκη να εκτονώνεσαι προκαλώντας σκόπιμα flames (γιατί αν δεν
ισχύει το [1], θα πρέπει να καταλαβαίνεις οτι η συμπεριφορά σου είναι
τουλάχιστον προκλητική). Στην περίπτωση αυτή, σεβάσου τον κανονισμό της
λίστας και ξεφορτώσου μας. Άντε γκρίνιαξε καλύτερα στον ανώτερό σου
αξιωματικό για τα χάλια που έχει ο στρατός (στρατιωτικός δεν είσαι?). Α,
ξέχασα, δε μπορείς γιατί θα σε διώξουν, οπότε αναγκαστικά εκτονώνεσαι σε
εμάς...

[3] Έχεις ανάγκη να γκρινιάξεις για να κερδίσεις την προσοχή και το ενδιαφέρον
μας. Σε αυτή την περίπτωση βρες μια κοπέλα, είναι καλύτερες από εμάς στο να
παρέχουν στοργή και προδέρμ.

Διαλέγεις και παίρνεις...

Νομίζω οτι δεν χρειάζεται να απαντήσω σε κανένα από τα σημεία που θίγεις,
είναι γελοίο, και θα ήταν μάταιος κόπος. Να πω μόνο οτι εγώ δεν έχω καμμία
σχέση με πληροφορική ή προγραμματισμό (πλην λίγης QuickBasic με την οποία
έπαιζα μικρός, στην εποχή του DOS), και όμως χρησιμοποιώ linux και μάλιστα σε
αμιγώς desktop χρήση, ανελλιπώς και χωρίς προβλήματα από το 2001, όταν
πρωτοέβαλα SuSE 6.3 στο σταθερό μου. Τώρα το laptop μου τρέχει SuSE 10: δε
λέω, δυσκολεύτηκα λίγο στην αρχή να το στήσω, όμως τώρα μου δουλεύουν τα
πάντα, μέχρι και το remote control του!!!

Δε σε προβληματίζει που εσύ κοτζαμάν προγραμματιστάρα είσαι ανίκανος να
στήσεις ακόμη και τα ελληνικά στο linux?

Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω οτι πρόκειται για attitude problem, αλλά ας μην
επαναλαμβάνομαι.

Πάντως η ιστορία καταντάει γελοία...

Θοδωρής