xterm

Kostas Mironakis kmiron at otenet.gr
Sat May 6 10:09:27 EEST 2006

Εχω ένα περιεργο προβλημα, εχο 2 Pc (τρεχουν παράλληλα με SUSE 9.0
Profesional,
athlon-192.168.1.3 και gbyte-192.168.1.4) χωρις οθόνη που τα χειριζομαι από
ένα άλλο Pc με SUSE 10.0 (linux-192.168.1.2).
Πριν 3 βδομαδες περίπου άλλαξα σκληρό, εβαλα μεγαλύτερο και εγκατέστησα τα
SUSE 9.3 (από το περιοδικό RAM), ανοιξα όλες τις υπερησίες δικτύου αλλά όταν
συνδεθώ π.χ. στον gbyte

xhost gbyte
telnet gbyte
xterm -ls -display 192.168.1.2:0.0&

δεν λειτουργεί μου δίνει

xterm Xt error : cant open display: 192.168.1.2:0.0

οπότε έβαλα το Suse 10.0 (Από το περιοδικό Linux Format) το οποίο
λειτουργούσε κανονικά στον παλίο δίσκο.
Μετα την αναβάθμιση και ρυθμιση του λειτουργικού όπως στον παλίο σκληρό
(firewall απενεργοποιημένο, ίδια αρχεια sto runlevel, ίδια ονόματα HOSTS,
ίδιες επιλογές στο xinetd) συνεχίζει να μην ανοίγει.
Επίσης με το Suse 10.0 κολάει πολύ εύκολα ο Konqueror στους φακέλους του
NFS. Να γυρίσω στο SUSE 9.0, καμμία ιδέα;
Δεν ξέρω αλλά για λόγους ασφάλειας οι διανομές το παρακάνουν και στο τέλος
δεν μπορούμε να κάνουμε ούτε τη δουλειά μας.