Advice

Db0 dbzero at gmail.com
Fri May 5 23:39:30 EEST 2006

Παιδες, μια συμβουλή θα ήθελα. Σκέφτομαι να νοικιάσω το δικό μου
domain για να έχω επιτέλους το δικό μου site. Κλασσικά τα αρχικά
ονόματα που με ενδιαφέρουν είναι ποιασμένα αλλα το ένα απο αυτά δεν
έχει καθόλου content (κανονικό 404) αλλα είναι νοικιασμένο απο κάποιον
παρ'ολ'αυτά. Δίνοντας ένα whois βλέπω οτι το registration λήγει σε
μερικές μέρες (καλή κολοφαρδία κι'αυτη) οπότε σκέφτομαι: Να περιμένω
να λήξει και να επιχειρήσω να το τσιμπήσω αμέσως ή να προσπαθήσω να
επικοινωνήσω με αυτόν που το έχει μπας και μου το δώσει ωστε να είμαι
σίγουρος οτι δεν θα γίνει καμία στραβή; Αναφέρω οτι ο τύπος δεν το
έχει χρησιμοποιήσει ποτέ οπότε αμφιβάλλω εαν θα το κάνει τίποτα τώρα.
Οι φόβοι μου στις 2 αυτές περιπτώσεις είναι οτι, στην πρώτη, δεν θα
προλάβω να το πάρω και στην δευτερη οτι μπορεί, επειδή ακριβώς το
ζήτησα, να ανανεώσει το registration του ωστε να με αναγκάσει να το
αγοράσω (που δεν θα το κάνω αλλα αυτός δεν το ξέρει)

Τι προτείνετε;

--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana