xterm

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Sat May 6 10:42:20 EEST 2006

Kostas Mironakis <kmiron at otenet.gr> wrote:
> Πριν 3 βδομαδες περίπου άλλαξα σκληρό, εβαλα μεγαλύτερο και εγκατέστησα τα
> SUSE 9.3 (από το περιοδικό RAM)
[snip]
> xterm Xt error : cant open display: 192.168.1.2:0.0
[snip]
> Δεν ξέρω αλλά για λόγους ασφάλειας οι διανομές το παρακάνουν και στο τέλος
> δεν μπορούμε να κάνουμε ούτε τη δουλειά μας.

 Ακριβώς αυτό είναι το "πρόβλημα". Πήγαινε στο /etc/X11/xdm και
 άλλαξε το Xservers όπως φαίνεται στο παρακάτω patch:

% diff Xservers.dist Xservers
17c17
< :0 local /usr/X11R6/bin/X -nolisten tcp -br vt7
---
> :0 local /usr/X11R6/bin/X -br vt7

 βγάλε δηλαδή το "-nolisten tcp" από τη γραμή που δηλώνει το
 X-server binary. Μετά κάνε restart το xdm, and away you go.

 Δημήτρης