Οι εργαζόμενοι της M$ μιλούν

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Fri May 5 16:22:56 EEST 2006

Στις Παρασκευή 05 Μάιος 2006 10:08, ο/η Constantine Dokolas έγραψε:
> Λάθος. Τα posts είναι αποκλειστικά από συγκεκριμένο, ανώνυμο/άγνωστο,
> "υπάλληλο" της Microsoft (δουλεύει ακόμα στη Microsoft και δεν σκοπεύει να
> φύγει). Το blog του είναι η άποψή του για τα αίσχη εντός της εταιρίας (δεν
> έχει σκοπό να την ανατρέψει).
>
> Δες
> http://www.theregister.com/2006/03/23/mini_msft_vista_delay/
> και μια συνέντευξη στο
> http://www.businessweek.com/magazine/content/05_39/b3952009.htm

OK, ευχαριστώ τα διάβασα. Sorry, εννοούσα τα 500+ comments είναι ως επί το
πλείστον από υπαλλήλους. Επίσης, το κατάλαβα οτι δεν έχουν σκοπό να
"ανατρέψουν" την εταιρία, αλλά that was exactly my point. Το να ακούς κάποιον
"δικό μας" να τα χώνει στη Microsoft δεν σημαίνει τίποτα. Το να ακούς όμως
εργαζόμενους της εταιρίας να λένε αυτά που λένε στο blog, εμένα μου λέει οτι
η κατάσταση της Microsoft είναι πολύ χειρότερη από ότι θα μπορούσα να
φανταστώ...

Heck, εδώ γράφουν μερικοί οτι θα πρέπει η εταιρία να παρατήσει τα Windows και
να φτιάξει ένα νέο λειτουργικό βασισμένο στον κώδικα του MacOS X!!!!! (Το
οποίο βέβαια να αγοράσει από την Apple)

Είναι όντως τόσο άσχημα?

Κρατάω πάντως την άποψή σου οτι δεν είναι....

Θοδωρής