Οι εργαζόμενοι της M$ μιλούν

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Fri May 5 11:32:47 EEST 2006

Christos Ricudis wrote:
> Alla to na kanei rompa ton epwnymo ergodoth tou, anwnymws, enw akoma
> ergazetai ekei pera kai den exei skopo na shkw8ei na fygei, an kai pali
> einai eley8eros na to kanei an 8elei, emena proswpika den mou fainetai
> swsto.

Στη περίπτωσή του δεν νομίζω ότι υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα.

Κατ' αρχάς, ποιόν "επώνυμο εργοδότη" του; Δεν μιλάμε για καμιά Ελληνική
εταιρία όπου βλέπεις τουλάχιστον μια φορά τη βδομάδα τον γενικό δ/ντη και
κύριο μέτοχο που σε προσέλαβε προσωπικά και είναι μόνο 2-3 επίπεδα πάνω
σου. Εδώ μιλάμε για μια τεράστια και απρόσωπη εταιρία με εμφανή σημάδια
αρτηριοσκλήρωσης. Τα 5-10 άτομα σε διοικητικές θέσεις-κλειδιά που
χρυσοπληρώνει η εταιρία (με την αμερικάνικη έννοια της εισηγμένης εταιρίας)
και που κινούν τα νήματα που δραστηριοποιούν χιλιάδες εργαζόμενους είναι
υπόλογοι στους μετόχους (που πολλές φορές είναι και υπάλληλοι) και το Δ.Σ.
Εκείνοι σίγουρα μπορούν να είναι στόχοι κριτικής για τα προβλήματα στη
λειτουργία της εταιρίας. Γι' αυτό και δεν διστάζει να ζητήσει την απόλυσή
τους άλλωστε. Γι' αυτό ζητάει την σμίκρυνση της Microsoft
("Mini-Microsoft", το λέει και στη συνέντευξη) σε μέγεθος και αναλογίες που
θα την κάνουν πιο δραστήρια και ανταγωνιστική. Ο μόνος τρόπος να διορθωθούν
κάποια πράγματα είναι να ευαισθητοποιηθούν αυτοί που μπορούν. Το blog έχει
(φαντάζομαι) και αυτό το σκοπό.

Όπως τα καταλαβαίνω τα λέω.

Doc

--
  Theory asserts that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS