Re: To GreekTechForum απαγορεύει τον Explorer

Eleftherios Theofilopoulos etheof at gmail.com
Thu May 4 16:31:07 EEST 2006

> Ετσι οπως λες το παραπανω, ειναι λες και το ποσο
> ισχυρες θα γινουν οι πατεντες και τα αρνητικα τους
> αποτελεσματα (πχ απαγορευση προσβασης στο FAT κλπ)
> εξαρταται απο το αν συνεχισουμε να χρησιμοποιουμε
> W/E/O και προιοντα της Μ$. Δηλαδη με το να κατεβασουν
> καποιοι μεσοι χρηστες παραπανω το ΦΦ και ΟΟ.ο και
> σταματησουν το ΙΕ και το office, θα δυναμωθει το ΕΛΛΑΚ
> και θα αποτραπει η εξαπλωση των πατεντων;

Νο προσθέσω και άλλα πολύ πρόσφατα παραδείγματα? Έτσι για την ιστορία...

Μιας και λέγαμε για Internet και Μ$, εαν θες να χρησιμοποιήσεις τη νέα
γενιά του Hotmail, λέγε με LiveMail (κατ'επιλογή του χρήστη δεν είναι
υποχρεωτικό), θες οπωσδήποτε IE (ο οποιός κλασσικά αντιγράφωντας άλλα
S/W στο μέλλον θα έχει και tabbed browsing..) αλλιώς δεν έχει
γράμματα...

Την Τρίτη που μας πέρασε (25/04)η μαμά Μ$ πέρασε πολύ ύπουλα μέσω
auto-update, patch που ελέγχει αν έχεις νόμιμα τα Παράθυρα...
Καί εννοείτε εδώ πως δεν υποστηρίζω την πειρατεία αν θες κατι εμπορικό
κλπ., το πληρώνεις... Αυτό που με πειράζει είναι το πόσο χυδαία
συμπεριφορά έχει μια εταιρεία και το πως λύνει τα προβληματά της και
πάνω από όλα το πως αντιμετωπίζει τον καταναλωτή.

Αυτό θέλω να πω εγώ και με τα σημερινά, για ελυθερία του χρήστη και
όλα τα συναφεί αλλά τελικά φαίνεται πως δε μπορείς να κάνεις πόλεμο αν
δεν πέσεις στο ίδιο επίπεδο...

LefTy