Πόσο καλά τα πάει ο gcc με τα templates;

Pistiolis Konstantinos kpistiolis at hellug.gr
Tue May 2 19:06:05 EEST 2006

Ή το αντίθετο. Το gtkmm δε μεταγλωττίζεται σε visual studio < 7.1 κι όπως
ισχυρίζονται οι προγραμματιστές του φταιει η M$ που δεν ακολουθεί
(ακολουθούσε) τα πρότυπα.

Εξ ιδίας πείρας: σε κάτι templates του gtkmm είχα πάρει κι εγώ τον πούλο
όταν προσπαθούσα να μεταγλωττίσω σε visual studio 6, ενώ σε gcc με migwin
έπαιζε κανονικά.

> δε μου λες; γιατι είναι τοσο huge (500KBs) ενώ στα Windows είναι τόσο
> small; Κι επειδή πάει και αργά, μάλλον έχει ενσωματώσει debug symbols.
όχι απαραίτητα. Μπορεί όμως να ενσωματώνει βιβλιοθήκες.
Γενικά πάντως βγάζει μεγαλύτερα εκτελέσιμα (στα win) από τον cl

> Πως μπορώ να παράγω μια πολύ "release" έκδοση; (χωρίς debug symbols)
man strip
ή απλά το καθορίζεις στη μεταγλώττιση

> το makefile είναι αυτό:
> VPATH = ../src ../example
>
> example1d:	wastage1d.o example1d.o
> 	g++ -o example1d wastage1d.o example1d.o
είσαι σίγουρος ότι έχει debug symbols;
Ενεργοποιούνται με -g κλπ.