λεξικό από τη ματζέντα για Linux

Chameleon cham_gss at hotmail.com
Tue May 2 18:02:28 EEST 2006

Dimitris Kalamaras wrote:
> FYI
>
> http://www.magenta.gr/gr/lexicon_gold_linux/
>
> 35 ευρώ.
>
> ΥΓ για αποφυγή flame:
> Δεν κάνω διαφήμιση απλά θεωρώ ότι είναι καλή προσπάθεια και αξίζει να
> βγαίνουν τέτοιες εφαρμογές και στο Linux.

Το έχω σπασμένο για Windows. Είχα προσπαθήσει κάποτε να το φτιάξω για
Linux (με cross-platform κώδικα) αλλά πήρα το μπούλο.
Το μπούλο οφείλονταν στο γεγονός οτι τα αρχεία με τα δεδομένα τα είχαν
κρυπτογραφημένα. Είχα κάνει dissasembly το exe τότε, αλλά μετά βαρεθηκα.
Άλλωστε τότε δεν είχα linux! (και τώρα που έχω, για να συνδεθώ στο
Internet με PSTN μπαίνω σε Windows)