Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Thu Mar 23 16:13:47 EET 2006

Panagiotis Atmatzidis wrote:
> Αυτό έγινε όταν έκανα upgrade τον gcc!! Για να μην σπάσουν κάποια
> πακέτα το revdep-rebuild έκανε recompile οτιδήποτε υπήρχε στο σύστημα
> το οποίο πατούσε σε "libstdc++-v3" ...

ΟΚ, τρεις ερωτήσεις:
- το revdep-rebuild αφού είναι προφανώς τόσο απαραίτητο είναι
ενσωματωμένο στο portage; ΟΧΙ!
- το revdep-rebuild όση ώρα "έκανε recompile οτιδήποτε υπήρχε και
πατούσε στο libstdc++" το ``οτιδήποτε'' δούλευε; ΟΧΙ
- το revdep-rebuild είναι σταθερό; όχι ιδιαίτερα [*]

[*]
http://bugs.gentoo.org/buglist.cgi?bug_status=UNCONFIRMED&bug_status=NEW&
bug_status=ASSIGNED&bug_status=REOPENED&field0-0-0=product&type0-0-0=substring
&value0-0-0=revdep-rebuild&field0-0-1=component&type0-0-1=substring&
value0-0-1=revdep-rebuild&field0-0-2=short_desc&type0-0-2=substring&
value0-0-2=revdep-rebuild&field0-0-3=status_whiteboard&type0-0-3=substring&
value0-0-3=revdep-rebuild

Έχεις λοιπόν ένα εργαλείο *αναγκαίο* να εκτελείται για να μη χαλάει
τίποτα μετά από κάθε upgrade, το οποίο όμως *δε δουλεύει και τόσο καλά*
και συν τοις άλλοις δεν είναι ενσωματωμένο by default στη διανομή [και
δεν υπολόγισα καν το downtime μέχρι να ολοκληρωθεί το revdep-rebuild,
που είναι εγγενής περιορισμός του εργαλείου αυτή τη στιγμή]. Απίθανα!

> Slackware? Είπες slackware ή εγώ κατάλαβα λάθος.. ?! Εντάξει αν
> θεωρείς το swaret ισάξιο με apt-get, ports , portage τότε νομίζω ότι
> δεν θα μας βάλει πουθενά τη συζήτηση :P

Όταν καταλάβεις ότι η σταθερότητα ενός συστήματος δεν εξαρτάται
αποκλειστικά από το package management tool και το πόσο advanced
features έχει ή δεν έχει αυτό, επανερχόμαστε στο γιατί είπα Slackware.
Μέχρι τότε μπορείς να χαίρεσαι με το πόσο γαμάτο είναι το emerge και να
παίζεις με τις τάπες των βαρελιών, περιμένοντας το να τελειώσει το
upgrade του portage database.

> Α οπότε με βάση αυτά που λες η Debian και το FreeBSD δεν έχουν σπάσει
> ποτέ έτσι?
> ... πάω να ξηλώσω να βάλω επιτέλους ένα flawless distro!!!!
>
> και για να μην πάμε πολύ μακριά

Φυσικά, στη μια διανομή σπάει το mailman και στην άλλη το asterisk. Τι
λέμε τώρα;

G.