Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Thu Mar 23 15:46:28 EET 2006

Giannis Beredimas wrote:

> [...]
> - emerge sync && emerge -vuD world
> - portaudit -Fa && portupgrade -Nvu -a
> - ....
>
> ... και να είσαι αρκετά σίγουρος ότι τίποτα δε θα "σπάσει", "χαλάσει" ή
> ό,τι προτιμάς.
>
> Όταν προσθέτεις τη mysql στο package.mask "για να μην ξανασχοληθείς (με
> τα upgrade της) για αρκετό καιρό" και κάθε upgrade αποτελεί και μια νέα
> ενδιαφέρουσα εμπειρία που αξίζει να τη διηγηθείς στο blog σου μάλλον δεν
> είσαι τόσο σίγουρος. Όταν το emerge sync κάνει 5 λεπτά να κατεβάσει τα
> updates και μια ώρα να ενημερώσει το portage database, κάτι πάει στραβά.

Βλέπω ότι διαβάζεις φαντατικά το blog μου :PP thnx thnx

> [...]
> βρίσκεται σε ένα εν δυνάμει συνεχές στάδιο αλλαγών όσον αφορά την
> τοποθεσία των configuration files [καθότι το gentoo δεν κάνει release
> ώστε να ξέρεις ότι αν έχεις το Gentoo 5.* δε σε περιμένουν ουσιαστικές
> εκπλήξεις παρά μόνο αν αναβαθμίσεις το σύστημά σου σε 6.0, οπότε και τα
> release notes θα σε καλύψουν], όταν το "revdep-rebuild" δουλεύει παντού
> και πάντοτε και ενσωματωθεί εγγενώς στο portage [ώστε αν κάνεις upgrade
> τη mysql να γίνει ταυτόχρονα και το mysql-enabled postfix και μόνο όταν
> γίνουν compile ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ να εγκατασταθούν],

Αυτό έγινε όταν έκανα upgrade τον gcc!! Για να μην σπάσουν κάποια πακέτα
το revdep-rebuild έκανε recompile οτιδήποτε υπήρχε στο σύστημα το οποίο
πατούσε σε "libstdc++-v3" ...

> όταν γίνουν πολλά ακόμα
> τότε το gentoo *πιθανόν* να είναι το ίδιο καλό για production
> περιβάλλοντα όσο και το Slackware ή το Debian.

Slackware? Είπες slackware ή εγώ κατάλαβα λάθος.. ?! Εντάξει αν θεωρείς
το swaret ισάξιο με apt-get, ports , portage τότε νομίζω ότι δεν θα μας
βάλει πουθενά τη συζήτηση :P

> Μέχρι τότε θα μας πετάς διάφορα links για τύπους που το χρησιμοποιούν σε
> παραγωγή, αλλά θα ξεχνάς ότι ακόμα και τα Windows χρησιμοποιούνται σε
> production. Το ότι κάποιος το gentoo έμαθε, το gentoo εμπιστεύεται και
> [why not?] το διαχειρίζεται και καλά δε διορθώνει τα ουσιαστικότατα
> προβλήματα της διανομής αυτής, δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν τα
> προβλήματα αυτά, απλά σημαίνει ότι ο εκάστοτε διαχειριστής έχει καλή
> γνώση των προβλημάτων αυτών και έχει μάθει να τα αντιμετωπίζει.
>
> Cheers,
> G.

Α οπότε με βάση αυτά που λες η Debian και το FreeBSD δεν έχουν σπάσει
ποτέ έτσι?
Ε τότε τι περιμένω λοιπόν "όχι άλλο κάρβουνο"!!!!!
:-PPPPPPP
πάω να ξηλώσω να βάλω επιτέλους ένα flawless distro!!!!

και για να μην πάμε πολύ μακριά

no offence φυσικα, απλώς λύνουμε τις απορίες μας μία μία..