Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Wed Mar 22 09:09:29 EET 2006

Panagiotis Atmatzidis wrote:

> Δεν νομίζω ότι είναι αυτός ο λόγος, γιαυτό δεν απάντησα και στον Χρίστο.

Ακριβώς αυτός είναι ο λόγος. Ακόμα και το Fedora στο γραφείο μου [που
μεταξύ μας δεν είναι και ότι πιο stable] εδώ και 9 μήνες ΜΙΑ φορά έχει
"σπάσει" πακέτο στα καθημερινά upgrades και αυτό είναι το Cacti. Όχι το
Mailman ή ο apache ή η mysql ή κάτι αντίστοιχα κρίσιμο.

> Σοβαρά? Κι αν θέλω ένα πρόγραμμα μόνο με ssl τι γίνεται?

Το κάνεις compile μόνος σου ή με emerge. Αλλά άμα έχεις την ψευδαίσθηση
το "μόνο με SSL" binary σου μαζί με τον υπόλοιπο περίεργο και
ανεξέλεγκτο συνδυασμό USE flags, package.use & package.mask που έχεις
είναι "λιγότερο likely να σπάσει" από μια ολοκληρωμένη και πολύ
περισσότερο ελεγχόμενη διανομή [ακόμα και αν αυτή είναι το Fedora :-P]
πραγματικά δε συνεννούμαστε.

> Αυτό που βλέπω είναι πως.. βγαίνει howto για το πως να στήσεις το
> οτιδήποτε συνήθως με extra options ή για tricky situations.  Αυτό
> σημαίνει ότι δεν μας έχουν γραμμένους (τους users) εκεί που δεν πιάνει
> μελάνη.

Σωστό αυτό αλλά ....

> Παράδειγμα είναι το gcc upgrade guide. Το οποίο σου λύνει εύκολα και
> γρήγορα τα χέρια.

Ένα upgrade δεν θα έπρεπε να είναι tricky situation. Αν όχι του gcc,
σίγουρα όχι της mysql, του Apache κλπ.

Anyway το κόβω εδώ. Όπως λες είσαι ευχαριστημένος, οπότε εγώ πάω πάσο :)

Γ.