Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Christos Nouskas nouskas at gmail.com
Thu Mar 23 23:36:17 EET 2006

Giannis Papaioannou wrote:
> H' aplws exei katalabei, se anti8esh me tous gentooists, thn mataiothta
> tou build world. Esy posa nanosecs kerdizeis me to optimization pou
> petyxeneis kanontas recompile olo to systhma? 3epernane tis 2 meres pou
> xaneis? katalabaineis giati bgainoun anekdota (se styl pontiaka) gia
> tous gentooists?

 Μόνο στο σπίτι τρέχω 4 διαφορετικές διανομές, δεν είμαι ούτε gentooist
ούτε debianist ούτε suselist (χμ, αυτό το τελευταίο είναι εξαιρετικά
κακόηχο :-). Και δεν είναι η βελτιστοποίηση που με ελκύει, αλλά το να έχω
ό,τι πιο φρέσκο στον φορητό μου. Ούτως ή άλλως το πλέον πρόσφατο gaim θα
χρειαστεί compilation. Γιατί να μήν γράψω απλώς emerge gaim;

 Για να πώ βέβαια και την αμαρτία μου, μού έχει σπάσει τα @@ το μέγεθος
του portage tree και ο χρόνος που χρειάζεται η ενημέρωσή του.
Γλυκοκοιτάζω το ubuntu αλλά δεν έχω τώρα χρόνο για πλήρεις εγκαταστάσεις.

> nai, otan paizeis sto spiti sou me thn paixnidomhxanh sou den yparxei
> problhma. Ti ginete se ena production server omws? Pws 8a e3hgeis ka8e
> 3-4 mhnes sta afentika sou oti oles oi yphresies 8a einai down gia 2
> 24wra?

 Καλά, καραμέλλα έγινε πια αυτός ο "production server", κανείς πια δεν
έχει προσωπικό μηχανάκι; Ευτυχώς δηλαδή που ο φορητός μου δεν είναι ο
"production server" της εταιρίας, θα έπρεπε να ξηλώσω το gentoo και να
περάσω και εκεί debian-stable μήν τυχόν και σπά^Η^Η^Ησκάσει ο mailman και
η mysql!

> nai, alla se production environment (ekei pou pragmatika metraei)
> leitourgei apsoga.

 Σε περιβάλλον παραγωγής (intranet χωρίς internet) έχω και μια συστοιχία η
οποία τρέχει ένα redhat, όπερ το 2002 που το εγκατέστησα ήταν ήδη παλιό
(ωχ, μόλις μου ήρθε στο μυαλό ένα debian-stable joke). Τρέχει
apache/php/mysql/sendmail/samba με στιγμιαίο χρόνο απόκρισης και δεν έχει
κολλήσει ποτέ. Υπάρχει λόγος να το πειράξω; Α, ναι, τα χιλιάδες remote
root exploits που οι γραμματείς με τα windoz thin clients θα αποπειραθούν
να εφαρμόσουν...

--
   #######	"We are Pentium of Borg. Division is futile.