Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Count Of Death czero at hash.gr
Tue Mar 21 10:14:20 EET 2006

http://en.wikipedia.org/wiki/Time_management

Prepei na kaneis mikra bimata, diladi na bazeis mikrous stoxous
kathe mera kai na les, tha kano auta ta 2 pragmata alla tha ta kano
sosta kai kala. De me niazei na ta matho ola giati kaneis de mporei
na ta mathei ola (idika se ena tomea opos oi h/y). Etsi tha
petixeneis pola perisotera se ligotero xrono kai de tha xaneis
tzampa xrono sto apiro pelagos pliroforion pou xinonte mesa apo
ta bytes enos ypologisth ;-)

O/H Giannis Papadopoulos έγραψε: