Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Wed Mar 22 02:32:31 EET 2006

When the date was Wednesday 22 March 2006 01:38, Panagiotis Atmatzidis wrote:

> Το ίδιο θα μπορούσα να πω για την πλειοψηφία των open source developers.
> Γιατί κάθονται και γράφουν κώδικα? Δεν έχουν κάτι καλύτερο να κάνουν?

Όχι, δεν θα μπορούσες να πεις το ίδιο!

Άλλο να κάνεις κάτι δημιουργικό (Open Source programming) και άλλο χαζά
admiinistration tasks! Καμία σχέση!

> @@ απλώς η δική σου διανομή τα ονειρεύεται αυτά και βγάζεις τα σπασμένα.

Αν ήθελα να αλλάξω διανομή, θα άλλαζα. Αν το Gentoo μου πρόσφερε κάτι καλύτερο
από το Slackware, θα έβαζα Gentoo. Δεν το βλέπω όμως να γίνεται κάτι τέτοιο
στο εγγυής μέλλον...

> Η απλώς είσαι πολύ τυφλωμένος για να δεις ότι απλώς το gentoo έχει
> superior community.

Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα...

> Ε γιαυτό μη μας ζαλίζεις άλλο. Τις έχουμε εμπεδώσει τις απόψεις σου.

Ναι και τις δικές σου απόψεις για το πόσο καλό είναι το Gentoo και πόσο
ευτυχισμένος χρήστης είσαι τις έχουμε εμπεδώσει, αλλά συνεχίζεις να μας
φλομώνεις στο FUD με τη πρώτη ευκαιρία!

--
 Michael Iatrou