Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Wed Mar 22 01:38:23 EET 2006

Michael Iatrou wrote:

> [...]
> και ως προς το αμιγώς εμπορικό κομμάτι.

> Ω, ναι, φαίνεται.
>
> Το φαινόμενο του Gentoo επιβεβαιώνει τη θεωρία ότι δεν είναι οι χρήστες που
> επιλέγουν τη διανομή, είναι η διανομή που επιλέγει τους χρήστες -- με βάση τη
> γενετική προδιάθεση του καθενός

> Δεν σημαίνει τίποτα αν είσαι 19, έχεις ADSL, λεφτά, άπειρο χρόνο και εμφάνιση
> Κουασιμόδου που αποκλείει την ενασχόληση με γκόμενες. (ο χαρακτηρισμός δεν
> εμπεριέχει σεξιστικό υπονοούμενο).
>
> Σημαίνει πολλά αν προσπαθείς να βγάλεις το ψωμί σου κάνοντας αυτό που σου

Δεν νομίζεις πως τα "παραλές" ? Υπάρχουν χιλιάδες άτομα που βγάζουν το
ψωμί τους γύρο από την διανομή. Get over it.. το ότι δεν αρέσει σε εσένα
και την γιαγιά doesnt affect anybody... :-)

Ευχαριστώ για το Κουασιμόδος.. ελπίζω να μην ακούσω κι άλλα διακοσμητικά
επίθετα σε μια λίστα μόνο και μόνο επειδή χρησιμοποιώ η οποία δεν είναι
της αρεσκείας σου.

> Όχι, αυτό σημαίνει ότι θεωρούν πως οι χρήστες τους δεν έχουν τίποτα πιο
> ενδιαφέρον/δημιουργικό/etc να κάνουν από το να ασχολούνται με το πως,
> συγκεκριμένα στο Gentoo, κάνεις τη Δείνα απλή χαζομαρούλα.
Το ίδιο θα μπορούσα να πω για την πλειοψηφία των open source developers.
Γιατί κάθονται και γράφουν κώδικα? Δεν έχουν κάτι καλύτερο να κάνουν? Ας
πάνε σε καμιά εταιρία να βρούνε δουλειά οι μαλακές, ασχολούνται με τους
"άλλους"
@@ απλώς η δική σου διανομή τα ονειρεύεται αυτά και βγάζεις τα σπασμένα.
Η απλώς είσαι πολύ τυφλωμένος για να δεις ότι απλώς το gentoo έχει
superior community.

> Ουφ, τελικά με το Gentoo, είτε το χρησιμοποιείς, είτε συζητάς γι αυτό, ένα
> πράγμα είναι σίγουρο: χάνεις τον χρόνο σου.

Ε γιαυτό μη μας ζαλίζεις άλλο. Τις έχουμε εμπεδώσει τις απόψεις σου.