[Einai treloi autoi oi galates] Μα τι θέλει τέλος πάντων;

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Wed Mar 15 14:26:22 EET 2006

Db0 wrote:

> Κυρίως το να σε πάρουν για συνέντευξη και η διαμονή.
>
> Εαν στέλνεις βιογραφικό απο Ελλάδα, εκτώς απο το οτι σε βλέπουν σαν
> υπανάπτυκτο, και δίνεις ελληνικό τηλέφωνο επικοινωνίας (++30) τότε δεν
> κάνουν συνήθως καν τον κόπο να σου τηλεφωνήσουν.
> Εαν βρεις με κάποιον τρόπο να πας εκεί πέρα, αντιμετωπίζεις οικονομικό
> πρόβλημα μέχρι να βρείς δουλειά που μπορεί να πάρει μερικούς μήνες.
> Η πιο εύκολη λύση είναι να πας για σπουδες και να κάτσεις αλλα έλα ντε
> που εαν δεν έχεις χρήματα για σπουδές αυτό είναι αδύνατο.

Προσπαθείς να χωθείς σε κάποια θέση για PhD σε πανεπιστήμιο στις ΗΠΑ ή
στην Ευρώπη (αν έχεις ανθρώπους να σε βοηθήσουν, τότε δεν είναι
ιδιαίτερα δύσκολο) ή να βρεις υποτροφία για MsC (εξαιρετικά δύσκολο έως
αδύνατο) - βέβαια σε κάθε περίπτωση κάνεις πολύ λάντζα για καθηγητές,
αλλά δεν πειράζει, και αυτοί στην θέση μας το ίδιο έκαναν.

Είναι ο μόνος αξιόλογος τρόπος
1) να σπουδάσεις και
2) να μην πεινάσεις.

Άπαξ και πας βέβαια σε πανεπιστήμιο, έχεις πολλές προσφορές για δουλειά
- αυτά από φίλους στις ΗΠΑ και σε Ευρώπη.

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.freegr.net/