Τι είναι το USB syncing?

Pistiolis Konstantinos kpistiolis at hellug.gr
Mon Mar 20 23:18:15 EET 2006

> (2) Στα Window$ η εγγραφή γίνεται με ταχύτητα παρόμοια με αυτή του linux
> χωρίς
> αυτό το USB syncing (άρα μάλλον εκεί το syncing πρέπει να είναι off by
> default). Αν αμέσως μετά του πεις να κάνει unmount (Safely Remove
> Hardware),
> υπακούει αμέσως, χωρίς καθυστέρηση.

Για να γελάσουμε:
----------------
Χτες καθώς έκανα debug σε έναν παλιό μου κώδικα C που διάβαζε bmp se M$win
θέλησα να γράψω σε ένα αρχείο το τί ακριβώς διάβαζε σε κάθε loop ενός for.
Κι επειδή «βαριόμουν» να πάω στην αρχή, να δηλώσω FILE *, να ανοίξω το
αρχείο
και στο τέλος να το ξανακλείσω τί πιο φυσιολογικό για έναν «τεμπέλη» από
		for(....)
		{
{/*debug block*/
FILE *fptr = fopen("debug_file", "a");
fprintf(ftpr, ...
fclose(fptr);
}/*end debug*/
		}
δηλαδή, ν'ανοιγοκλείνω συνεχώς το αρχείο σε append mode.
Πράγμα που το έχω κάνει άπειρες φορές και σε linux και σε IRIX, και
δουλεύει
τέλεια και ταχύτατα, ακόμα κι αν ταυτόχρονα κάποιος διαβάζει το ίδιο
αρχείο.
(ναι, το έχω χρησιμοποιήσει και ως pipe για debuging λόγους)

Το πρόγραμα έτρεχε σε M$win. Φαντάζεστε τι έγινε;
Για να διαβάσει ένα bitmap 32x240 pixels ήθελε 2~4 λεπτά σε P2.4GHz και με
το
αρχείο στο σκληρό δίσκοοοοοοοο........
Εν έτει 2006, λές και υπάρχει πιθανότητα κάποιος να «βγάλει» το σκληρό
δίσκο!...
Αφού δεν το πίστευα και χρειάστηκα 25 λεπτά παρακολούθηση με το debugger
για να βεβαιωθώ ότι δεν απειρολουπάρει κάπου!

Σημείωση: σ'ένα λινουξάκι που τρέχει σ'ένα ταπεινό P-III 450 με κάτι
αρχαίους δίσκους
για 10000 loops σε ένα fat32 filesystem, η time επιστρέφει:
real 0m0.025s
και με option sync στο mount:
real 0m0.093s
Γιατί όμως να υπάρχει αυτή η διαφορά, αφού το sync option στο mount
υποτίθεται ότι
αγνοείται για το fat32;

Κώστας