[Einai treloi autoi oi galates] Μα τι θέλει τέλος πάντων;

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Wed Mar 15 15:22:21 EET 2006

Db0 wrote:
> Προσπαθώ όσο μου το επιτρέπει η οικονομική μου κατάσταση. Δυστυχώς δεν
> περισσέυουν λεφτά απο την τωρινή δουλειά ωστε να μπορώ να κάνω πολλά
> ταξίδια.
> Να πω εδώ, για να μην μιλάμε γενικά, ότι προσπαθώ για Αγγλία όπου
> είναι το μόνο μέρος που έχω μια βοήθεια (συγκεκριμένα διαμονή)
>
> Δεν τα έχω παρατήσει ακόμα φυσικά. Θα τα καταφέρω eventually.

> Πως το κάνεις αυτό;

Κάνοντας αιτήσεις - στις ΗΠΑ δέχονται και references από εργοδότες, δεν
ξέρω για Ευρώπη. Θέλεις TOEFL, GRE, 2-3 references από
καθηγητές/εργοδότες, βιογραφικό, statement of purpose (μία βλακεία
κείμενο που λέει τι έχεις κάνει και ότι είσαι τέλειος για να κάνεις PhD
σε αυτούς κλπ κλπ σαν εκθεσούλα γυμνασίου) και κάποια άλλα έγγραφα
(ανάλογα με το πανεπιστήμιο).

> Έχω ένα άτομο για να μείνω αλλα δεν έχω καθόλου χρηματα απο
> οικογένειακο περιβάλλον;

Στις ΗΠΑ αν σε δεχτούν συνήθως είναι σαν βοηθός για έρευνα ή στην τάξη
και σε πληρώνουν ανάλογα. Για Ευρώπη παίζει ανάλογα με το πανεπιστήμιο -
το EPFL για παράδειγμα σε πληρώνει σαν υπάλληλό του.

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.freegr.net/