Σχετικά με ελληνικό εννοιολογικό λεξικό

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Mon Mar 6 23:39:49 EET 2006

* Raoul [2006-03-06 20:20]:
> 1) Υπάρχει κάποια συνάρτηση, η οποία, όταν δίνουμε μια ελληνική λέξη ως
> command-line argument σε ένα script, αυτή να ανιχνεύει το encoding? Πχ
> αν η λέξη δόθηκε με utf-8 ή iso-8859-7 encoding?

Κανονικά η κωδικοποίηση των ορισμάτων μιας εντολής πρέπει να είναι αυτή
του τρέχοντος locale, την οποία μπορείς να βρεις στη γραμμή εντολών με
την εντολή "locale charmap". Προγραμματιστικά δεν είμαι σίγουρος πώς
γίνεται... Στις οδηγίες της Perl (man perllocale) είχε μια παραπομπή στη
βιβλιοθήκη I18N::Langinfo, και πραγματικά...

$ perl -lwe 'use I18N::Langinfo qw(langinfo CODESET); print langinfo CODESET;'
UTF-8

Σίγουρα κάτι παρόμοιο γίνεται και με άλλες γλώσσες προγραμματισμού,
απλώς για την Perl ήξερα πού να ψάξω. =)

Αλήθεια, μήπως αν επικοινωνούσαμε με τους υπεύθυνους των λεξικών του
«Κόμβου» θα υπήρχε περίπτωση να στήσουν dict server; Στη σελίδα

http://www.komvos.edu.gr/dictionaries/dictinfo/DictInfo.htm

έχει μια διεύθυνση επικοινωνίας... (lexica <at> komvos.edu.gr)

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr