Σχετικά με ελληνικό εννοιολογικό λεξικό

Raoul raoul at raoul.shacknet.nu
Thu Mar 16 23:33:17 EET 2006

On Fri, 2006-03-10 at 13:20 +0200, Raoul wrote:
> [...]

Τελικά παρασύρθηκα λίγο από το (α), αλλά μερικές φορές δε γίνεται
αλλιώς. Ξαναέγραψα πολλά πράγματα και έβγαλα ένα alpha version.
Όποιος θέλει να ρίξει μια ματιά το έχω εδώ προς το παρόν:
http://www.raoul.shacknet.nu/2006/03/16/dictexpress/
Οι μόνες εντολές που δεν υποστηρίζονται είναι οι: MATCH, AUTH, SASLAUTH

Αν και ο σερβερ είναι ακόμα σε πολύ βασικό στάδιο (δεν έχει threads)
φαίνεται να λειτουργεί καλά με τους clients που δοκίμασα
(gnome-dictionary, curl, telnet). Μέσα στο πακέτο υπάρχει κι ένας
generic client για τεστ (το telnet μου έβγαλε το λάδι και πάλι δεν
μπόρεσα να στείλω ελληνικούς χαρακτήρες στο σερβερ). Λογικά θα πρέπει να
λειτουργεί με όλους τους clients με ή χωρίς command pipelining.

Στην ουσία, αυτό που υπάρχει στο πακέτο λειτουργεί σαν dictionary server
χωρίς βάσεις δεδομένων για τις έννοιες. Υπάρχουν κάποιες guidelines και
ένας σκελετός για το πώς μπορεί να προσθέσει κανείς βάσεις δεδομένων.
Στην ουσία πρέπει μόνο να γράψει ένα class το οποίο να επιστρέφει τις
έννοιες από κάποια πηγή.