pointer-to-object casting και ISO C++ (Jimmy Angelakos)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Mar 1 16:46:52 EET 2006

On 2006-03-01 16:34, Eustathios Kamperis <ekamperi at auth.gr> wrote:

> Έχεις δίκιο, ίσως δεν είναι η κατάλληλη λίστα. Πήρα το θάρρος και
> έστειλα την απορία μου, επειδή δύσκολα μπορεί κάποιος να διαχωρίσει τη
> χρήση ενός συστήματος unix από τον προγραμματισμό (του). Αν η γνώμη σου,
> εκφράζει και την γνώμη των υπολοίπων, είναι καλύτερα να σταματήσω εδώ.

Εγώ πάλι διαφωνώ με το να μην στέλνονται τέτοιες ερωτήσεις.

Η linux-greek-users είναι, για όποιον ασχολείται με UNIX και μιλάει
Ελληνικά, η de facto μεγαλύτερη λίστα, τόσο σε αριθμό ατόμων/συνδρομητών
όσο και σε συγκέντρωση γνώσης σχετικά με τα συνηθισμένα πράγματα ενός
χρήστη UNIX, είτε αυτά αφορούν την εγκατάσταση, είτε τη ρύθμιση, είτε τον
προγραμματισμό.

Κατά καιρούς, έχω δει να γίνονται ερωτήσεις για C, Perl, shell scripts, κι
ένα σωρό άλλα θέματα.  Στο FAQ που στέλνει κάθε μήνα ο Θανάσης λέει:

    1.1 Τι είναι η linux-greek-users;

    Η λίστα είναι ένας χώρος όπου οι Έλληνες χρήστες του linux
    μπορούν να συζητήσουν γενικά για τη χρήση και ο,τιδήποτε άλλο
    θέμα έχει σχέση με το linux, αλλά και να ζητήσουν βοήθεια αν
    έχουν κάποιο πρόβλημα με το linux σύστημά τους.

    Η λίστα απευθύνεται σε όλους τους χρήστες του linux. Προσέξτε
    όμως ότι η τεράστια πλειοψηφία των ερωτήσεων που θα έκανε
    ένας νέος χρήστης έχουν απαντηθεί δεκάδες φορές. Για αυτό
    σιγουρευτείτε ότι έχετε ψάξει καλά στα σχετικά έγγραφα πριν
    στείλετε μια ερώτηση. Δείτε παρακάτω και στο FAQ για πηγές
    πληροφοριών.

Αυτό μου φαίνεται ότι δεν αποκλείει τις ερωτήσεις σχετικά με θέματα
προγραμματισμού, αρκεί να έχουν σχέση με Linux.