pointer-to-object casting και ISO C++ (Jimmy Angelakos)

Eustathios Kamperis ekamperi at auth.gr
Wed Mar 1 16:34:55 EET 2006

>Έχω να προτείνω την εναλλακτική προσέγγιση πως ίσως δεν η κατάλληλη
>λίστα για τέτοιου είδους ερωτήσεις να μην είναι η linux-greek-users
>αλλά η greek-student-programmers...
>

>Μήτσος

Έχεις δίκιο, ίσως δεν είναι η κατάλληλη λίστα. Πήρα το θάρρος και
έστειλα την απορία μου, επειδή δύσκολα μπορεί κάποιος να διαχωρίσει τη
χρήση ενός συστήματος unix από τον προγραμματισμό (του). Αν η γνώμη σου,
εκφράζει και την γνώμη των υπολοίπων, είναι καλύτερα να σταματήσω εδώ.

Ευχαριστώ επίσης όσους μου απάντησαν privately.

Φιλικά,
Στάθης

P.S. Δεν είμαι ούτε student ούτε programmer, ένας plain linux user (με
την "παλιά" έννοια του όρου ίσως:))