pointer-to-object casting και ISO C++ (Keramidation)

Jimmy Angelakos vyruss at hellug.gr
Wed Mar 1 18:22:51 EET 2006

Giorgos Keramidas wrote:
> Εγώ πάλι διαφωνώ με το να μην στέλνονται τέτοιες ερωτήσεις.

Mπράβο σου, αλλά η λίστα είναι ήδη high-traffic και από κει που πριν
λίγα χρόνια χρησίμευε όντως για απορίες στη χρήση του Linux, έχει
αρχίσει να γεμίζει με θέματα που σχετίζονται εφαπτομενικά με το Linux
και technical συζητήσεις που φτάνουν σε μήκος και ένταση flame,
αυξάνοντας το SNR και αποθαρρύνοντας τους newbies.

> Αυτό μου φαίνεται ότι δεν αποκλείει τις ερωτήσεις σχετικά με θέματα
> προγραμματισμού, αρκεί να έχουν σχέση με Linux.

Εσένα δε σου αρέσει καν το Linux :p

Μήτσος