MPEG απελπισία (was: 2 video questions)

pmik glimpse at freemail.gr
Thu Jun 22 01:55:09 EEST 2006

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Παρακαλώ αν κάποιος μπορεί να προσφέρει κάτι please come forward. Έστω
> ιδέες...

Γειά σου Θοδωρή
	είμαι νέος χρήστης στο linux αλλά στα windows χρησιμοποιούσα κατά κόρον
τα προγράμματα γύρω από το gordian knot. ένα από αυτά είναι και το
virtualdub. από όσο είδα στο google, υπάρχει ένας κλώνος του στο linux,
το avidemux. Αν κάνει όσα λέει -και όσα έκανε το virtualdub- ίσως
μπορέσεις να demuxάρεις τον ήχο από την εικόνα και να τα ενώσεις ξανά.
τουλάχιστον στα win, και με το μπρίκι που έχω για pc, δούλευε πολύ καλά.

Πέτρος