MPEG απελπισία (was: 2 video questions)

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Thu Jun 22 22:45:06 EEST 2006

Στις Πέμπτη 22 Ιούνιος 2006 01:55, ο/η pmik έγραψε:

> Γειά σου Θοδωρή
> 	είμαι νέος χρήστης στο linux αλλά στα windows χρησιμοποιούσα κατά κόρον
> τα προγράμματα γύρω από το gordian knot. ένα από αυτά είναι και το
> virtualdub. από όσο είδα στο google, υπάρχει ένας κλώνος του στο linux,
> το avidemux. Αν κάνει όσα λέει -και όσα έκανε το virtualdub- ίσως
> μπορέσεις να demuxάρεις τον ήχο από την εικόνα και να τα ενώσεις ξανά.
> τουλάχιστον στα win, και με το μπρίκι που έχω για pc, δούλευε πολύ καλά.
>
> Πέτρος

Ευχαριστώ για την απάντηση, δυστυχώς το έχω ήδη δοκιμάσει το avidemux, δε
δουλεύει, μπερδεύεται τελείως με το mpeg μου... (Απλώς ξέχασα να το βάλω σαν
#6 προσπάθεια).

Έχω όμως νέα δεδομένα: βλέποντας τις πληροφορίες που δίνει το xine, διαπιστώνω
οτι το πρόβλημα με το mpeg αρχείο μου είναι πως σε κάθε κομμάτι του είναι
encoded είτε με διαφορετικό audio encoder, είτε με διαφορετική ανάλυση. Για
το audio stream δεν έχω πρόβλημα, γιατί μπορώ (και ήδη το έχω κάνει) να
τσιμπήσω τον ήχο από το xine.

Το σοβαρό πρόβλημα είναι η ανάλυση του video stream: ενώ το περισσότερο είναι
σε 720χ576, ορισμένα κομμάτια είναι σε 720χ480. Αυτά τα κομμάτια ο
mplayer/mencoder δεν μπορεί να τα κάνει resize (αντίθετα με το xine), και τα
δείχνει με μια λουρίδα από "παράσιτα" στο κάτω μέρος της οθόνης. Δοκίμασα να
τρέξω τον mencoder με -vf scale=720x576, όμως δεν άλλαξε τίποτα.

Αυτό λοιπόν που χρειάζεται είναι κάποιος τρόπος με τον οποίο τα συγκεκριμένα
frames να γίνουν rescale στην ίδια ανάλυση με το υπόλοιπο video.

Το ζητούμενο είναι πως? (Είμαι σίγουρος οτι κάποιος τρόπος θα υπάρχει, είτε με
το mencoder, είτε με το transcode, είτε με κάτι άλλο, αλλά δεν μπορώ να το

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"