οριστικό και αμετάκλητο migration

Jimmy Angelakos vyruss at hellug.gr
Mon Jun 12 02:01:11 EEST 2006

pmik wrote:
> Εχω μια ερώτηση. Επειδή τα έχω κάνει λίγο ρόιδο με τα partitions, μιας
> και αρχικά είχα δώσει λίγο χώρο στο linux, έχει μείνει ένα κομμάτι
> unpartitioned πριν το partition του /. Για να κάνω όμως resize/move στο
> / πρέπει να είναι unmounted. Από ότι έχω καταλάβει σε αυτά που διάβασα,
> πρέπει να φτιάξω μια boot disk αλλά έχω μπερδευτεί με τα options που
> δίνει το mkrboot (loadlin,kernel,lilo). Ποιό πρέπει να επιλέξω;
> Φαντάζομαι ότι θα με βάλει σε terminal. Οταν θα γίνει moved(πριν το
> unallocated space) θα αλλάξει το mount point στο fstab;

> [...]

Bootαρε από κάποιο live cd όπως π.χ. το Ubuntu Desktop CD (που
χρησιμοποίησες πιθανότατα για την εγκατάστασή σου), ή Knoppel/Knoppix
και κάνε το resize με κάποιο γραφικό εργαλείο όπως π.χ. το gparted
(gnome partition editor).

Μήτσος

Υ.Γ. Συγχαρητήρια για την επιλογή σου, κι εγώ δεν έχω μετανιώσει ποτέ
το migration σε ubuntu και γενικότερα linux.