οριστικό και αμετάκλητο migration

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Mon Jun 12 02:17:50 EEST 2006

pmik wrote:
> Γειά σας
>
> Πήρα την οριστική και αμετάκλητη απόφαση να μετοικίσω μόνιμα στο linux.

Παίρνω την αφορμή να γράψω κάτι και δε το γράφω μόνο για σένα. Μην το
κάνεις. Όχι μην κάνεις το migration, αλλά μην ασχοληθείς από εδώ και στο
εξής *μόνο* με λίνουξ. Είναι τεράστιο λάθος. Εγώ, αλλά και πολλοί εδώ
στη λίστα, σύστημα dual boot έχουμε. Ο πιο απλός λόγος: για να μπορέσω
να δω ορισμένες φορές τι βλέπουν άλλοι όταν εγώ σώζω ένα αρχείο .doc με
εικόνες, στο OpenOffice στο λίνουξ, αναγκάστηκα να βάλω Windows XP και
Microsoft Office. Μάλιστα το Office το έχω σπασμένο και το έχω και βάρος
στη συνείδηση μου. Θα μου πεις μπορεί εσένα να μη σε νοιάζει, αλλά τον
εργοδότη ή τον συνεργάτη ή τον πελάτη τον νοιάζει τι θα δει. Αν αυτό που
θα δει είναι μια εικόνα έξω από το boundary, έφυγες...

Αυτά. Μπορεί να νιώθεις οτι σε γειώνω, αλλά that's life. Keep up the
good work. Linux rulez, αλλά όχι βιαστικές κινήσεις!!!