scp unix to windows + πως κάνετε γρήγορο scp από Linux σε Linux

P. Christeas p_christ at hol.gr
Fri Jun 9 17:52:12 EEST 2006

On Friday 09 June 2006 5:35 pm, Nick Demou wrote:
> Έχω περιέργια αν ξέρει κανείς κάποιον πιο απλό τρόπο για να κάνεις
> copy ένα αρχείο που βρίσκεται στο τυχαίο τρέχον directory ενώς remote
> ssh host προς το local host (Linux και οι δύο)

ο konqueror το υποστηρίζει με το sftp:// ψευδο-προτόκολο. Εκτός από τα
Ελληνικά ονόματα, που δεν δουλεύουν, βλέπει κανείς τα μακρινά αρχεία σαν
κανονικά. Χλίδα. Στην μακρινή πλευρά αρκεί να τρέχει ένα πλήρες ssh (μερικά
dropbear σε embedded δεν έχουν sftp..)

Εννοείται οτι στον konqueror υπάρχουν και σελιδοδείκτες (bookmarks) αλλά και
μπορούν να ανοίξουν τα αρχεία απ'ευθείας σε kde εφαρμογές. Δηλ, αμα βλέπω
το /etc/hosts στον remote, μπορώ να το ανοίξω με kwrite και να το ξανασώσω,
κανονικά, με το κουμπί save. χλίδα ^2