Re: scp unix to windows + πως κάνετε γρήγορο scp από Linux σε Linux

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Jun 9 17:35:27 EEST 2006

Την 9/6/2006, axelmangr <axelmangr at freemail.gr> έγραψε:
> Καλησπέρα στη λίστα.
>
> Έχω την εξής ερώτηση να κάνω. Βρίσκομαι σε ένα lan. Κάπου υπάρχει ένας
> unix server. Έγω είμαι σε windows. Κάνω ssh στο unix και μπάινω
> κανονικά. Θέλω λοιπόν να στείλω ένα αρχείο από το unix σε εμένα στα
> windows. Αν υποθέσουμε ότι το pc μου λέγεται lalakis και o χρήστης μου
> lakis τότε η εντολή
> $scp myFile lakis at lalakis:/
> γιατί δεν κάνει τίποτα;

γιατί δεν κάνει κάτι το απάντησε ο Γιάννης (δεν τρέχει ssh daemon στον
host lalakis)

αν θες να κάνεις scp κάν'το ανάποδα:
δηλαδή τρέξε το scp από τα windows. π.χ. μπορείς να εκτελέσεις από την
γραμμή εντολής των windows το pscp του putty και να κάνεις τη δουλειά
σου. Είναι όμως λίγο σπαστικό αν το αρχείο είναι θαμένο βαθιά στο
directory structure γιατί θα πρέπει να ξαναγράψεις όλο το path ή να το
κάνεις (προσεκτικά) copy paste χωρίς να μπερδευτείς με το μεσαίο κλικ
ή το δεξί κλικ (είμαι σε linux ή σε windows με putty?) και μετά να
ξαναδώσεις τις παραμέτρους σύνδεσης (αν έχεις αλλάξει και το port πήξε
ακόμα περισότερο). Εκατό πλήκτρα και κλικς παραπάνω σε σχέση με ένα
local-2-local copy! Αν πρόκειτε για μικρά text files προτιμώ να κάνω
cat και να τα μεταφέρω με mark'n'paste.

Έχω περιέργια αν ξέρει κανείς κάποιον πιο απλό τρόπο για να κάνεις
copy ένα αρχείο που βρίσκεται στο τυχαίο τρέχον directory ενώς remote
ssh host προς το local host (Linux και οι δύο)