scp unix to windows + πως κάνετε γρήγορο scp από Linux σε Linux

Nikos Apostolakis absent at sdf.lonestar.org
Sat Jun 10 22:37:07 EEST 2006

On Fri, Jun 09, 2006 at 05:35:27PM +0300, thus spake Nick Demou:

> Έχω περιέργια αν ξέρει κανείς κάποιον πιο απλό τρόπο για να κάνεις
> copy ένα αρχείο που βρίσκεται στο τυχαίο τρέχον directory ενώς remote
> ssh host προς το local host (Linux και οι δύο)

Αν βάλεις το remote host στο "~/.ssh/congig" τότε μπορείς να έχεις
completion όταν δίνεις την scp εντολή.  Για παράδειγμα αν έχεις στο
"~/.ssh/config" τις εξής γραμμές:

Host     onoma
HostName remote.host.gr
User     esy

τότε αντί για

 scp esy at remote.host.gr:public_html/some/very/complicated/tree/file .

δίνεις

 scp onoma:public_html/some/very/complicated/tree/file .

και καθώς πληκτρολογείς το όνομα έχεις completion, μπορείς δλδ να
χτυπήσεις TAB είτε για να συμπληρώσεις το όνομα είτε για να δείς τις
πιθανές πληρώσεις αν είναι παραπάνω από μία.  Τώρα που το σκέφτομαι
μπορεί να χρειάζεται επιπλέον να έχεις το public_key σου στο
"~/.ssh/authorized_keys"· ψάξτο αν ενδιαφέρεσαι.

Εναλλακτικά αν χρησιμοποιείς τον emacs τότε μπορείς να έχεις
transpared editing στο remote host χρησιμοποιώντας το πακέτο tramp.
Μπορείς πχ να ανοίξεις ένα directory στο remote host και να τον
επεξεργαστείς με το dired σαν να ήταν local.

HTH
Nikos

--
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a
human face -- for ever.