ceid

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Tue Jul 18 16:42:35 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Συγγνώμη, αλλά *ΜΠΟΥΡΔΕΣ*!
>
> Στις ιστορικές αναφορές[1,2,3,4,5] σχετικά με το ξεκίνημα του Linux δεν
> αναφέρεται ΠΟΥΘΕΝΑ αν το πανεπιστήμιο στο οποίο φοιτούσε ο Linus είχε
> σχέση με free software.

ε μα..

> [1] http://en.wikipedia.org/wiki/Linux#History
> [2] https://netfiles.uiuc.edu/rhasan/linux/#New%20Baby%20in%20the%20Horizon
> [3] http://www.educ.umu.se/~bjorn/linux/misc/linux-history.html
> [4] http://library.thinkquest.org/C003740/history.html
> [5] http://www.cs.cmu.edu/~awb/linux.history.html
>
> Οπότε, πώς είσαι τόσο σίγουρος ότι το ξεκίνημα δεν ήταν απλά ένα σχετικά
> ανεβασμένο επίπεδο καΐλας, λόγω της μεγάλης Φινλανδικής νύχτας;

Αυτό ήταν 90%. Φαντάσου.. ένα παιδάκι γκαυλομένο πήρε την μερίδα του
λέωντος σε Developers στο Open Source software από το *BSD. Δεν είναι
τραγικό? :^P αλλά ξέρουμε! BSD is about quality not amount.. aight? :)

> Γι αυτό ο Linus προσπάθησε πρώτα να γίνει λέκτορας, μετά αναπληρωτής
> καθηγητής και στο τέλος, μετά από καμιά 40-ριά χρόνια πραγματικά
> καθηγητής πριν γράψει έστω και μια γραμμή από τον πυρήνα.  Σίγουρα
> πράματα...

? Βάλε tags -> <irony> ή κάτι τέτοιο να ξέρουμε πότε μιλάς σοβαρά!

---

Πάντως κάποιος θα μπορούσε να το δει επιχειρηματικά και να προσφέρει
ολοκληρωμένες λύσεις βασισμένες σε open source. Αλλά σε καμιά εταιρία
δεν συμφέρει να έχει λύσεις αποκλειστικά open source γιατί υπάρχει ένα
status tο οποίο πρέπει να το δεχτείς, είτε σου αρέσει είτε όχι. Άλλωστε
δεν νοήτε πληροφορικάριος που να μην ξέρει να χειρίζεται τα Microsoft
Windows, κατ'εμέ θα έπρεπε να ξέρει κι από Macintosh ή όπως είπαμε σε
προηγούμενο thread να ξέρει το general mindset του λειτουργικού, του
προγραμματισμού κτλ. Δεν νομίζω ότι ένας απόφοιτος τώρα π.χ. του ΑΠΘ ή
άλλου Ελληνικού πανεπιστημίου μπορεί να για το Google Inc. αν π.χ.
γράφουν όλοι σε Python κι από day1 να κάνει ότι κάνουν οι άλλοι. Αυτό
συμβαίνει παντού όμως.

Έτσι πως έχει γίνει το πράγμα με τους πληροφορικάριους πάντως, οι ΜΜΕ
τους χρειάζονται πολύ περισσότερο απόσο νομίζουν.
Για του καλό του open source πάντως νομίζω ότι είναι καλύτερο να
παραμείνει ένα hobby κι όχι τα ταίζεις την οικογένεια σου από αυτό.
Είναι κακό και για αυτό και εσένα.

Νομίζω πως η πιο εύστοχη ερώτηση θα ήταν να ρωτήσετε έναν Έλληνα που
ασχολήθηκε με κάποιο μεγάλο Open Source Project αν το έβαλε το CV του με
πιο τρόπο το παρουσίασε και τι ρόλο έπεξε στην εύρεση εργασίας του, αν
τον βοήθησε να βρει κάτι που να του αρέσει, αν η αγορά το εκτίμησε
ανάλογα ή όχι.

π.χ. Κύριε G. Keramidas (δεν θυμάμαι που μπαίνει ο τόνος έχουμε έναν
πελάτη που τον λένε Κεραμιδά στο λογιστήριο :P κάθε φορά που του κόβο
παραστατικά αναρωτιέμε αν ξέρει τι είναι το Emacs) η ενασχόληση σας με
το FreeBSD φαντάζομαι πως μπήκε στο CV σας, αφού έχει άμεση σχέση με τον
τομέα της πληροφορικής. Έως πιο σημείο πιστεύεται ότι βοήθησε στην
εύρεση εργασίας στην Ελληνική αγορά? Θεωρείτε την θέση σας
ικανοποιητική? κτλ.