ceid

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Jul 18 16:03:00 EEST 2006

On 2006-07-18 15:48, Kostas Boukouvalas <quantis at hellug.gr> wrote:
> [...]
> Πληροφορικής με το ελεύθερο λογισμικό". Πιστεύω οτι δεν είναι καθόλου
> ηλίθιο κριτήριο. Σαν λινουξάς πρέπει να πω οτι αν το Τμήμα
> Πληροφορικής εκείνου του πανεπιστημίου της Φιλανδίας που σπούδασε ο
> Linus Torvalds, δεν είχε σχέση με το ελεύθερο λογισμικό και
> χρησιμοποιούσε ας πούμε υπολογιστές Macintosh ή μηχανήματα που έτρεχαν
> OS/2, τότε πολύ πιθανόν να μην έκανε εκείνο το παλληκάρι με τις
> σουηδικές ρίζες και την παράξενη μύτη, εργασία σχετικά με κάποιο
> καινούργιο λειτουργικό σύστημα. Αργότερα ο κύριος αυτός πήρε και
> honorary degree από το συγκεκριμένο department.

Συγγνώμη, αλλά *ΜΠΟΥΡΔΕΣ*!

Στις ιστορικές αναφορές[1,2,3,4,5] σχετικά με το ξεκίνημα του Linux δεν
αναφέρεται ΠΟΥΘΕΝΑ αν το πανεπιστήμιο στο οποίο φοιτούσε ο Linus είχε
σχέση με free software.

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Linux#History
[2] https://netfiles.uiuc.edu/rhasan/linux/#New%20Baby%20in%20the%20Horizon
[3] http://www.educ.umu.se/~bjorn/linux/misc/linux-history.html
[4] http://library.thinkquest.org/C003740/history.html
[5] http://www.cs.cmu.edu/~awb/linux.history.html

Οπότε, πώς είσαι τόσο σίγουρος ότι το ξεκίνημα δεν ήταν απλά ένα σχετικά
ανεβασμένο επίπεδο καΐλας, λόγω της μεγάλης Φινλανδικής νύχτας;

> Προφανώς, λοιπόν, έχει απόλυτη σχέση η ακαδημαϊκή σταδιοδρομία - πλέον
> - με το ελεύθερο λογισμικό. Δίνει επιλογές, ελευθερία κινήσεων και
> γενικά ένα πνεύμα κλασικής παιδείας που λείπει σε τμήματα που
> χρησιμοποιούν άλλου τύπου συστήματα.

Γι αυτό ο Linus προσπάθησε πρώτα να γίνει λέκτορας, μετά αναπληρωτής
καθηγητής και στο τέλος, μετά από καμιά 40-ριά χρόνια πραγματικά
καθηγητής πριν γράψει έστω και μια γραμμή από τον πυρήνα.  Σίγουρα
πράματα...